![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 39,95 LEI
Autor(i): Hamish Pringle , Peter Field
Traducător(i): Iulia Teliban
Editura: Polirom
Colecția: Collegium
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 368 pagini
ISBN: 978-973-46-1874-3
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori • Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica • Matricea Ansoff • Matricea Boston • Cele cinci forte ale lui Porter • Cei patru „P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea • Grila FCB • Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow • Influenta mentalitatii consumatorului • „Legea randamentelor” • Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate • Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
Comandă online Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci la 39,95 lei scrisă de Hamish Pringle , Peter Field Iulia Teliban, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Psihologia traumei
Polirom
Maria Nicoleta Turliuc, Cornelia Mairean
9789734650750
256 pagini
An: 2014
Psihologia comunicării Teorii și metodeEdiţia a II-a revăzută şi adăugită
Polirom
Jean-Claude Abric, Florin Botosineanu
9789734688302
192 pagini
An: 2022
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011