Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  39,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Traducător(i):

Editura:

Colecția: Collegium

Anul apariției: 2011

Nr. pagini: 368 pagini

ISBN: 978-973-46-1874-3

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori • Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica • Matricea Ansoff • Matricea Boston • Cele cinci forte ale lui Porter • Cei patru „P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea • Grila FCB • Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow • Influenta mentalitatii consumatorului • „Legea randamentelor” • Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate • Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei


Comandă online Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci la 39,95 lei scrisă de Hamish Pringle , Peter Field Iulia Teliban, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.