Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Traducător(i):

Editura:

Colecția: Sa fii cunoscut mai bine

Anul apariției: 2011

Nr. pagini: 252 pagini

ISBN: 9789738495609

Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.
Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.
Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de „nasul loializarii clientilor”. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii.


Comandă online Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale scrisă de Fred Reichheld Magda Xenofont, tiparită la editura BusinessTech. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.