Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  79,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2011

Nr. pagini: 536 pagini

ISBN: 978-973-1931-74-6

Categorii: Criza, Economie

Descriere

Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghiţit giganţi din toate industriile? Ce strategii şi formule au adoptat încât să dejoace calculele hârtiei şi să înainteze contra curentului, obţinând rate ridicate de creştere şi profitabilitate?


Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi din regiune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite. învingătorii crizei nu sunt neapărat companiile mari, ci cele care s-au încadrat ferm într-unul din cele patru profiluri analizate în volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare economică tot mai accentuat.


Studiile de caz de pe piaţa locală au fost realizate de parteneri şi experţi din cadrul PwC România şi au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurări, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicaţii şi utilităţi. Printre companiile analizate se numără: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.


Este o carte esenţială pentru liderii de business din România, care au de-acum la dispoziţie un manual de strategii învingătoare şi care pot înţelege mai bine tendinţele de concentrare ale industriilor în care activează.


"Criza financiară şi economică, fără egal de la Marea Depresiune încoace, a răvăşit activitatea multor companii, mari, mijlocii şi mici, în numeroase ţări industrializate. Dacă reducerea costurilor, facută adesea în mod brutal, este aproape inevitabilă pentru supravieţuire, performanţele pe termen lung depind de mulţi alţi factori. Lucrarea elaborată de specialişti ai PwC România încearcă să desluşească forţe motrice ale succesului unor companii în aceste timpuri extraordinare, când imponderabilele sunt în creştere rapidă şi modelele cu care operăm sunt puse în dubiu. Aşa cum arată şi studiile de caz dimensiunea gigant nu garantează o performanţă superioară. Recomand această lucrare solidă celor ce urmăresc drumuri spre ieşirea din impas, către locuri mai luminoase în lumea afacerilor." Daniel Dăianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finanţe al României


Comandă online Formule de succes pentru urmatorul deceniu - Companii care au invins criza la 79,00 lei scrisă de Andrej Vizjak , Vasile Iuga, tiparită la editura Publica în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Formule de succes pentru urmatorul deceniu - Companii care au invins criza nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.