Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,90 LEI
Autor(i): Christine Petr
Editura: CH Beck
Colecția: Afaceri
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 110 pagini
ISBN: 9789731159348
Dincolo de aceste întrebări generice, problematicile abordate de specialistul în domeniu depind şi de esenţa meseriei sale. Astfel, un responsabil de destinaţie se va întreba cum să atragă turiştii în regiunea sa. Un transportator, cum să fidelizeze turistul după ce l-a cucerit, mizând pe preţul scăzut. Un operator de turism, cum să justifice relevanţa serviciilor sale în vremuri în care, cu ajutorul internetului, îţi poţi construi vacanţa prin câteva clicuri.
La toate aceste probleme concrete încearcă să răspundă cartea de faţă, care întocmeşte un tablou cuprinzător al problematicilor specifice marketingului turismului.
Comandă online Marketingul turismului la 21,90 lei scrisă de Christine Petr, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Afaceri. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul turismului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Turismul si Calitatea Vietii
Politica
Gheorghe Barbu
93 pagini
An: 1980
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010