Disponibilitate: în 7 zile
Preț: 19,90 LEI
Produs disponibil la cerere: va fi adus în aproximativ 7 zile.Autor(i): MIHAIL PENESCU
Editura: ALL
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 168 pagini
ISBN: 9786065870253
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Biografii - Memorialistică, Beletristică și critică, Biografii / Memorialistica, Carte nefolosită
Proiectul acestei cărţi mă frământă de mai mulţi ani. În ultimul timp am tot căutat motivaţii pentru care o asemenea carte merită să fie scrisă. Iată ce am găsit.
În primul rând, chiar dacă printr-o fereastră foarte îngustă, ea este o mărturie a ultimilor 20 de ani. Conţine o fărâmă din istoria acestor două decenii, mici instantanee ale devenirii României după 1989.
În al doilea rând, există în mintea fiecărui român – şi aici mă includ şi pe mine – preconcepţia că toate afacerile postrevoluţionare sunt mânjite, născute din privatizări dubioase sau dezvoltate la umbra unor reţele de influenţă care-şi întind rădăcinile în era comunistă. Povestea din această carte arată contrariul. S-au putut constitui şi iniţiative independente şi curate, cum sunt convins că mai există cu miile. Povestea de faţă poate fi o contribuţie la schimbarea de mentalitate, atât de necesară pentru intrarea în normalitate.
„Nu știu câți dintre cititori știu cât de greu e să construiești o piață de carte și mai ales să reziști pe o piață de carte (recunosc că nici mie nu îmi sunt complet deslușite lucrurile, atâta timp cât am luat contact cu acest mediu doar de vreo 3-4 ani de zile), cel puțin în România. În acești ani, de când lucrez la librărie, mi-am dat seamă cât de dificil este să clădești un nume durabil într-un astfel de domeniu, un domeniu în care profitul, rațiunea de a fi a oricărei afaceri, se dovedește adesea nu mobilul principal al activitatii, ci mai degraba un rezultat colateral si ocazional. Ca să fie lucrurile mai clare o să mă refer la exemplul pe care îl dă Mihail Penescu în cartea sa: o editură plătește bani în avans pentru drepturi de autor, pentru traducere, pentru tipărire, pentru publicarea unei cărți, pentru promovarea ei iar mai apoi… speră că ea va avea succes. Da, speră, pentru că prea puține studii și previziuni pot anticipa succesul unui volum dependent de gusturile capricioase ale publicului. Veți spune că aceasta este o regulă generală în afaceri, cea a asumării riscului în lansarea produselor noi. Insa nu trebuie sa uitati că activitatea unei edituri e reprezentată în cea mai mare parte a timpului de o asemenea provocare, de un asemenea pariu din care de prea putine ori iesi câștigător. Așadar, pe de o parte vorbim de investiții în permanent riscante și pe de altă parte de o recuperare a banilor de la furnizori adesea la fel de imprevizibilă – căci comerțul de carte în România se face în general după o lege practic nescrisă, a plății pe măsura vânzării.” - www.blog.Libris.ro
[ebookLink]Proiectul acestei cărţi mă frământă de mai mulţi ani. În ultimul timp am tot căutat motivaţii pentru care o asemenea carte merită să fie scrisă. Iată ce am găsit.
În primul rând, chiar dacă printr-o fereastră foarte îngustă, ea este o mărturie a ultimilor 20 de ani. Conţine o fărâmă din istoria acestor două decenii, mici instantanee ale devenirii României după 1989.
În al doilea rând, există în mintea fiecărui român – şi aici mă includ şi pe mine – preconcepţia că toate afacerile postrevoluţionare sunt mânjite, născute din privatizări dubioase sau dezvoltate la umbra unor reţele de influenţă care-şi întind rădăcinile în era comunistă. Povestea din această carte arată contrariul. S-au putut constitui şi iniţiative independente şi curate, cum sunt convins că mai există cu miile. Povestea de faţă poate fi o contribuţie la schimbarea de mentalitate, atât de necesară pentru intrarea în normalitate.
„Nu știu câți dintre cititori știu cât de greu e să construiești o piață de carte și mai ales să reziști pe o piață de carte (recunosc că nici mie nu îmi sunt complet deslușite lucrurile, atâta timp cât am luat contact cu acest mediu doar de vreo 3-4 ani de zile), cel puțin în România. În acești ani, de când lucrez la librărie, mi-am dat seamă cât de dificil este să clădești un nume durabil într-un astfel de domeniu, un domeniu în care profitul, rațiunea de a fi a oricărei afaceri, se dovedește adesea nu mobilul principal al activitatii, ci mai degraba un rezultat colateral si ocazional. Ca să fie lucrurile mai clare o să mă refer la exemplul pe care îl dă Mihail Penescu în cartea sa: o editură plătește bani în avans pentru drepturi de autor, pentru traducere, pentru tipărire, pentru publicarea unei cărți, pentru promovarea ei iar mai apoi… speră că ea va avea succes. Da, speră, pentru că prea puține studii și previziuni pot anticipa succesul unui volum dependent de gusturile capricioase ale publicului. Veți spune că aceasta este o regulă generală în afaceri, cea a asumării riscului în lansarea produselor noi. Insa nu trebuie sa uitati că activitatea unei edituri e reprezentată în cea mai mare parte a timpului de o asemenea provocare, de un asemenea pariu din care de prea putine ori iesi câștigător. Așadar, pe de o parte vorbim de investiții în permanent riscante și pe de altă parte de o recuperare a banilor de la furnizori adesea la fel de imprevizibilă – căci comerțul de carte în România se face în general după o lege practic nescrisă, a plății pe măsura vânzării.” - www.blog.Libris.ro
[ebookLink]http://www.elefant.ro/ebooks/biografii-memorii/biografii/all-biografia-unui-succes-200037.html[ebookLink][ebookPrice]9,90RON[ebookPrice]Comandă online ALL – Biografia unui succes la 19,90 lei scrisă de MIHAIL PENESCU, tiparită la editura ALL în anul 2011. Cartea poate fi livrată în circa 7 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Fizică. Manual (neoficial) pentru clasa a VI-a
ALL
MIHAIL PENESCU
9786065875289
144 pagini
An: 2018
Ilustraţia, arta interpretării : Pelerinaj la Beethoven de Richard Wagner
Creator
Aurelia Stoie Mărginean
9786060297666
70 pagini
An: 2024
Eugen Negrici, critic şi istoric literar
Limes
Adriana Chioaru
9786067997095
276 pagini
An: 2024
Showman : din culisele invaziei care a zguduit lumea şi care a făcut un lider din Volodimir Zelenski
Bookzone
Simon Shuster
9786303051970
416 pagini
An: 2024
Roca
Neverland
George Coca Lob, George Coca-Lob
9786303070131
203 pagini
An: 2021
Supravieţuitorii
Hasefer
Andrei Craciun, Vlad Stoicescu
9789736305252
147 pagini
An: 2023
Contributii la cunoasterea istoriei colegiului national Fratii Buzesti (1882-2005), Volumul al IV-lea
MJM
Adrian Butoi, Nicusor Stanciu
656 pagini
An: 2005
Figuri ilustre din perioada Renasterii
Albatros
534 pagini
An: 1972
Napoleon Bonaparte: viata sentimentala
Gryphon
Levy Arthur
114 pagini
An: 1990
Cincinat Pavelescu
Ramuri
I. C. Popescu-Polyclet
30 pagini
An: 1935
Tineretea revolutionara a tovarasului Nicolae Ceausescu
Tineretului
Olimpiu Matichescu
96 pagini
An: 1981
Mc Mafia - Crime fara frontiere
Curtea Veche
MISHA GLENNY
396 pagini
An: 2009
Dragoste la Rio
Alcris
Catherine GEORGE
256 pagini
An: 1995
Zana gheturilor
Alcris
Jane Silverwood
166 pagini
An: 1995
Printul de aur
Eminescu
Constantin Cuza
256 pagini
An: 1971
Al doilea motiv
Ion Creanga
Constantin Georgescu
586 pagini
An: 1972