Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  95,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2011

Tip copertă: tare

Categorii: Turism, Economie

Descriere

Statistica in turism si comert reprezinta un domeniu de cunostiinte complex si cu profiluri multiple. Statistica focalizeaza in centrul atentiei sale practic orice sfera a vietii si activitatii oamenilor, pornind de la nevoia de consum de bunuri si servicii, la necesitatea de odihna, recreere, istorie etc. In conditiile contemporane, interactiunea comertului cu cea a turismului poate fi considerata ca fiind cea mai puternica interdependenta intre activitati.
Pentru a intelege intreaga complexitate si varietate a fenomenelor turistice si comerciale se impune o caracterizare statistica prin utilizarea arsenalului de metode si tehnici de analiza in timp, spatiu sau mod de organizare.Toate acestea se evidentiaza printr-o metodologie proprie si moduri concrete de interpretare sau abordare in expunerea concluziilor si luarea deciziilor. Informatia statistica obtinuta prin analiza multiplelor interdependente, contine de cele mai multe ori puncte de vedere concrete, usurand astfel intelegerea fenomenelor in ansamblu.Pentru caracterizarea acestora este necesar un anumit sistem de indicatori care sa usureze procesul de observare, prelucrare si analiza a datelor statistice. Acest lucru este deosebit de important pentru stabilirea politicilor pe termen scurt, mediu sau lung.
In acest scop, prezenta lucrare interfereaza cu continutul si structura unui material didactic, prin respectarea etapelor de cercetare, astfel:
- s-a identificat obiectul, sarcinile si bazele teoretice ale serviciilor in general si a celor turistice si comerciale in special
- se prezinta o expunere, intr-o succesiune logica a indicatorilor statistici din turism si comert: continut, clasificare, metodologie de calcul si analiza
- se materializeaza o imagine de ansamblu a fenomenelor si proceselor din sfera turismului sau a comertului prin analiza statistica a activitatii turistice la nivel national si a comertului exterior.

Din cuprins:
Cadrul macroeconomic de dezvoltare a serviciilor in Romania
Conceptul de serviciu
Caracteristicile serviciilor
Clasificarea serviciilor destinate populatiei
Evolutii macroeconomice ale sectorului serviciilor
Sistemul de indicatori statistici utilizati in caracterizarea activitatii de turism
Clasificarea serviciilor si formelor turistice
Indicatori statistici care reflecta activitatea turistica
indicatorii rezultatelor valorice a activitatii turistice
Indicatorii calitatii activitatii turistice
Indicatorii statistici utilizati in analiza activitatii de comert metode si tehnici de analiza statistica a activitatii turistice si comerciale
Analiza seriilor de repartitie
Analiza legaturilor dintre fenomene
Analiza variatiei in timp
Metoda indicilor
Analiza seriilor teritoriale
Analiza statistica a dinamicii ofertei si cererii turistice la nivel national
Caracterizarea statistica a ofertei turistice pe regiuni de dezvoltare
Analiza statistica a comertului exterior al Romaniei cu tarile Uniunii Europene in perioada 2000-2008
Analiza legaturii dintre exportul si imporul cu tarile UE


Comandă online Statistica in turism si comert la 95,00 lei scrisă de Prof. Emilia Gogu, tiparită la editura Oscar Print în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Statistica in turism si comert nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.