Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,90 LEI
Autor(i): Don Sexton
Editura: Curtea Veche
Colecția: Capital
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 320 pagini
ISBN: 9786065882904
DIN CARTEA BRANDING VEI îNVĂŢA CUM:
• SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC
• SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL
• SĂ IDENTIFICI DIFERENŢELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR ŞI cel AL SERVICIILOR
• SĂ DEZVOLŢI UN BRAND PENTRU INVESTIŢIILE IMOBILIARE
• SĂ DEZVOLŢI O POZIŢIONARE ŞI O STRATEGIE BUNĂ DE BRANDING
• SĂ ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TĂU
• SĂ REVITALIZEZI UN BRAND
• SĂ UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILĂ PENTRU AFACERILE MICI
• SĂ-ŢI CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA îN CARIERĂ
• SĂ UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CREŞTE VALOAREA AFACERII TALE
Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York Times şi BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cărţii Trump University Marketing 101.
Cărţile Şcolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice şi simple despre elementele de bază ale afacerilor în stilul Trump - de succes. Fiecare carte este scrisă de un expert renumit în domeniu, cu un „Cuvânt înainte“ aparţinându-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare dată, ilustrate prin exemple din viaţa reală, oferite fie de Trump, fie de alţi directori executivi din organizaţia sa. Perfecte pentru oricine vrea să-şi dezvolte afacerile, fără a avea masterate sau doctorate, aceste cărţi inteligente oferă sfaturi din lumea reală a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obţine în nicio şcoală de afaceri — experienţa.
Comandă online Branding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companii (colectia Capital) la 14,90 lei scrisă de Don Sexton, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Capital. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Branding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companii (colectia Capital) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cum conduc cei mai buni lideri (Colectia Capital)
Curtea Veche
Brian Tracy
9786065880740
216 pagini
An: 2010
Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii (Colectia Capital)
Curtea Veche
Howard R. Moskowitz, Alex Gofman
9786065883109
272 pagini
An: 2012
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010