Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  8,99 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Media. Studii si eseuri

Anul apariției: 2007

Nr. pagini: 352 pagini

ISBN: 9789734607013

Categorii: Media, Comunicare

Descriere

Cuprins: Titlul jurnalistic • Aspecte ale limbii romane contemporane in presa scrisa • Citeva argumente pentru un cod tipografic romanesc • Structuri pleonastice in presa romaneasca actuala • Aspecte morfologice si etimologice ale derivatelor cu sufixe neologice • Despre ortoepia si ortografia siglelor • Cuvinte si enunturi deficitare ca sens in limbajul mass-mediei de dupa 1989 • Stilul publicistic actual intre libertatea de exprimare si libertatea de expresie • Anafora discursiva in textul jurnalistic • Violenta societatii si brutalitatea lingvistica in mass-media

Descriere: Analiza inedita a limbajului presei romanesti actuale, volumul isi propune sa elimine fractura dintre mediul academic de tip jurnalistic si jurnalistii profesionisti sau lingvisti. Studiile au un pronuntat caracter practic si normativ, adresindu-se jurnalistilor si studentilor de la facultatile de profil, precum si tuturor celor interesati de aspectele particulare legate de limbaj si de folosirea corecta a limbii romane, cu referire la mass-media.


Comandă online Stil si limbaj in mass-media din Romania la 8,99 lei scrisă de Ilie Rad, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Media. Studii si eseuri. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Stil si limbaj in mass-media din Romania nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.