Disponibilitate:  Ã®n stoc

PreÈ›:  47,20 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Traducător(i):

Editura:

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 280 pagini

ISBN: 9786068360003

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Dezvoltare personala, Dezvoltare personala, Psihologie, Dezvoltare personala, Carte nefolosită

Descriere

încântarea, aÅŸa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeÅŸte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaÅ£iile ÅŸi relaÅ£iile interumane. ConverteÅŸte ostilitatea în amabilitate ÅŸi remodelează amabilitatea în afinitate. îi transformă pe sceptici ÅŸi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciÅŸi în indivizi loiali.

Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacÅ£ii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îÅ£i înnoieÅŸti statusul pe Facebook. încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiÈ›ionale de persuasiune È™i manipulare È™i chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaÅ£ie sau idee.” Guy Kawasaki

Cartea lui Guy surprinde importanÅ£a faptului – ÅŸi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaÅ£a ÅŸi experienÅ£ele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile ÅŸi antreprenorii să fructifice acest potenÅ£ial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toÅ£ii ne-am fi dorit să le cunoaÈ™tem cu mult timp în urmă. Robert Cialdini, autorul cărÅ£ii Influence: Science and Practice

CitiÈ›i această carte pentru a reuÈ™i să creaÈ›i o companie la fel de încântătoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relaÅ£ii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace. Michael Gartenberg, director Gartner


Comandă online Incantare - Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti la 47,20 lei scrisă de Guy Kawasaki Anda Sebesi, tiparită la editura Publica. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.