Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,00 LEI
Titlu original: Difficult Conversations: How to Discuss What Matters Most
Autor(i): Douglas Stone , Bruce Patton , Sheila Heen
Editura: Curtea Veche
Colecția: Carti-Cheie
Anul apariției: 2012
Nr. pagini: 352 pagini
ISBN: 9786065881488
Categorii: Comunicare, Teoria comunicarii
Indiferent de domeniul în care lucrăm, cu toţii trebuie să ştim să
comunicăm eficient. Această carte ne deschide ochii asupra lucrurilor
ce ne îngreunează uneori comunicarea şi ne fac să fim reticenţi la a
purta discuţii sau incapabili în a le gestiona cum se cuvine.
Comunicarea defectuoasă se referă la orice problemă despre care nu vrem
să discutăm, de la a cere o mărire de salariu până la a-ţi atenţiona
vecinul să-şi potolească într-un fel câinele ce latră întruna. Oamenii
se feresc, în general, de aceste discuţii de teama consecinţelor. Iar
când îşi fac curaj şi încep totuşi conversaţia, interlocutorii simt şi
gândesc mai mult decât lasă să se vadă.
Fiecare interacţiune verbală defectuoasă este alcătuită, de fapt, din
trei discuţii: una centrată pe întrebarea „ce s-a întâmplat?“, alta pe
sentimente şi o a treia axată pe identitate. Prima discuţie are în
centru dezacordul părţilor cu privire la cele întâmplate între ei şi
problema vinovatului. A doua discuţie se referă la sentimentele pe care
le au interlocutorii şi la autenticitatea lor. Iar a treia discuţie
este una interioară, pe care o purtăm în sinea noastră, încercând să
înţelegem cum ne transformăm şi cum ne purtăm în situaţia dată.
Pentru o bună înţelegere şi o comunicare eficientă, trebuie să
recunoaştem cele trei planuri ale unei conversaţii, să evităm greşelile
comune şi să transformăm discuţia problematică într-una cu rol de
informare. Câteva dintre greşelile pe care le facem des sunt: să
considerăm că numai punctul nostru de vedere este corect şi că
interlocutorul se înşală amarnic, să ne imaginăm că ştim care sunt
intenţiile celuilalt şi, fireşte, să dăm vina pe el, refuzând să
înţelegem că avem şi noi partea noastră de vină. Pentru soluţionarea
acestor situaţii, autorii ne propun să încercăm să aflăm ce gândeşte
interlocutorul, să-l întrebăm punctual care sunt intenţiile lui,
respectiv să cartografiem contribuţia fiecăruia la problema cu care ne
confruntăm.
Pentru a reuşi să gestionăm o discuţie ce pare să nu ducă nicăieri,
întrucât ambele părţi sunt convinse şi preocupate să demonstreze că au
dreptate, autorii ne sfătuiesc să-l ascultăm cu atenţie pe celălalt, să
punem întrebări, să-i cerem cât mai multe detalii concrete şi să
discutăm deschis. în majoritatea situaţiilor, aceste tehnici
funcţionează. Iar atunci când pare că nu avem şanse să ne înţelegem, e
recomandabil să trecem peste episodul respectiv. E o atitudine
înţeleaptă.
„Acest volum remarcabil este scris de cei care ne-au învăţat să
gestionăm conflictele la Harvard. Recomand cartea studenţilor,
părinţilor, profesorilor, directorilor şi liderilor de orice fel.“
Archie Epps
Decan în cadrul Universităţii Harvard
„Işi respectă această carte promisiunea de a te face să acţionezi inteligent în situaţii problematice, chit că e vorba de îngrijirea unui copil sau de relaţia cu cel mai important client al tău? Da, şi-o respectă.“
The New York Times
„Inteligenţa emoţională aplicată în cele mai grele momente din viaţă.“
Daniel Goleman
Autorul cărţii Inteligenţa emoţională
„Autorii, specialişti în comunicare, transformă un impresionant volum de probleme într-o lectură agreabilă şi utilă.“
Booklist
Douglas Stone a absolvit Dreptul la Harvard,
lucrând apoi, timp de 10 ani, ca director-colaborator în cadrul
Proiectului de Negociere de la Harvard. în prezent, este lector la
Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Harvard şi asociat la Triad
Consulting Group, o firmă de consultanţă specializată în tehnici de
negociere, comunicare şi soluţionarea conflictelor. Stone asigură
servicii de consiliere pentru universităţi, cabinete de avocatură,
instituţii bancare, organizaţii nonguvernamentale şi întreprinderi mici
şi mari. A avut clienţi din diverse părţi ale lumii, precum Africa de
Sud, Cipru, Coreea de Sud şi Etiopia, iar articolele sale au apărut în
publicaţii ca The New York Times şi Parents.
Bruce Patton a absolvit Dreptul la Harvard şi ţine cursuri de
negociere, la aceeaşi instituţie, încă din 1981. în prezent, este
director adjunct şi cofondator al Proiectului de Negociere de la
Harvard, precum şi asociat la CMI/Vantage Partners LLC, o firmă ce
asigură servicii de consultanţă pentru companii pe probleme de
negociere, conflicte şi relaţii profesionale. Patton s-a implicat în
procesul constituţional din Africa de Sud şi în elaborarea unei
rezoluţii privitoare la conflictul ostatecilor americani din Iran din
1980. De asemenea, a contribuit la realizarea reformei educaţionale din
SUA. Este coautor al bestsellerului Getting to Yes.
Sheila Heen este lector la Facultatea de Drept din cadrul Universităţii
Harvard şi asociată la Triad Consulting Group. Clienţii ei sunt, în
general, directori executivi puşi în situaţia de a lua decizii grele,
echipe de management prinse în conflicte, comunităţi divizate rasial şi
afaceri de familie cu probleme de succesiune. La Universitatea
Harvard, Heen ţine cursuri de negociere pentru studenţi şi angajaţi. De
asemenea, scrie periodic articole despre comunicare şi soluţionarea
conflictelor.
Comandă online Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor la 30,00 lei Difficult Conversations: How to Discuss What Matters Most scrisă de Douglas Stone , Bruce Patton , Sheila Heen, tiparită la editura Curtea Veche. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor
Curtea Veche
Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen, laura dana boga
9786064407665
432 pagini
An: 2021
Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor
Curtea Veche
Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen, laura dana boga
9786064407665
432 pagini
An: 2021
Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor
Curtea Veche
Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen, laura dana boga
9786064407665
432 pagini
An: 2021
Incepe cu ce nu-ti place
Curtea Veche
Brian Tracy
9786065887657
116 pagini
An: 2015
Meditați!
Curtea Veche
John C. Maxwell
9786065883062
168 pagini
An: 2012
Metoda de dactilografie
Stiintifica si Enciclopedica
Gheorghe Bosianu, Viorel Brezeanu
47 pagini
An: 1975
Universul mijloacelor audiovizuale
Albatros
Teodor Mucica, Minodora Perovici
230 pagini
An: 1982
Inter-comunicare (Eseu de antrologie psihologica)
Stiintifica si Enciclopedica
Corneliu Mircea
155 pagini
An: 1979
De la desenele rupestre la satelitii de comunicatii - Povestiri din lumea cartii
Albatros
Gheorghe Bratescu
281 pagini
An: 1987
Comunicarea orala om - masina
Tehnica
H. N. Teodorescu, Loreley Buchholtzer
128 pagini
An: 1986
Introducere in etimologia limbii romane
Univers Enciclopedic
Marius Sala
254 pagini
An: 1999
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Anuar de Lingvistica si Istorie Literara, Tomul XXXI. 1986-1987. A. Lingvistica
Universitatea Al. I. Cuza Iasi
495 pagini
An: 1987
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017