Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  42,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: ACADEMICA

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 300 pagini

ISBN: 978-973-611-856-2

Categorii: Media, Comunicare

Descriere

Din cuprins:
◊ Comunicarea de masa, medium, mass-media si mediatizare
◊ Ce este new media? Definire
◊ Comunicarea politica: marketingul politic si new media
◊ Stadiul folosirii new media de catre clasa politica din Romania
◊ Guerrilla digitala: The Black PR

"(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale."

Antonio Momoc


Comandă online New Media - Rolul New Media in campania electorala prezidentiala din 2009 la 42,00 lei scrisă de BOSOTEANU, Ionela Carmen, tiparită la editura Institutul European face parte din colecția ACADEMICA. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul New Media - Rolul New Media in campania electorala prezidentiala din 2009 nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.