Disponibilitate:  în stoc

Preț:  38,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Coordonator(i):

Editura:

Colecția: Comunicare/Media

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 192 pagini

Limba: engleza

ISBN: 9786068320809

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Media, Comunicare, Comunicare, Carte nefolosită, Media

Descriere

This volume contains the papers of the International Conference Social Europe and the Media: discourse, perceptions, mentalities, organized in November 2010 by the Social Europe Research Laboratory with the Institute of Sociology of the Romanian Academy in Bucharest. The book is intended for researchers and academics, concerned about the European idea in general, and to all those who are interested in the professional and discursive dimensions of the Romanian media in European context. It also invites to inductive reflection about what is Social Europe, and aims to open the debates on this central question that will certainly be the theme of our next meeting.


Comandă online Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities la 38,50 lei Valentina Pricopie, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.