Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 120,00 LEI
Autor(i): Petre Datculescu
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2013
Nr. pagini: 814 pagini
Tip copertă: tare
ISBN: 9789738815667
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic şi operaţional.
Printre caracteristicile excepţionale ale cărţii se numără:
• Orientarea practică
• Abordarea în detaliu a metodologiei
• Conectarea strânsă a cercetării la problema concretă de marketing
• Modalităţi extinse de analiză
• Un registru bogat de metode de măsurare, procedee de eşantionare şi tehnici statistice, explicate simplu şi oferite “gata pentru a fi folosite”
Petre Datculescu este doctor în psihologie, consultant de marketing şi director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, întemeiat în 1990. (www.irsop.ro)
Această carte este ediţia a doua a lucrării „Cercetarea de Marketing“ publicată de autor la editura Brandbuilders în 2006. Cartea a fost revăzută, adăugită tematic şi suplimentată substanţial cu in formaţie practică aplicativă. Acesta este motivul pentru care titlul cărţii a fost schimbat în „Cercetarea Practică de Marketing“.
De ce o nouă carte despre cercetare? Ce avantaje aduce în plus noua lucrare?
Primul obiectiv al cărţii şi îndeosebi al actualei ediţii este apropierea mai mare a cercetării de marketingul strategic şi operaţional. Am folosit o abordare care măreşte atât vizibilitatea, cât şi valoarea legăturii dintre cercetare şi activitatea practică de marketing. Mai precis:
● Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie să le servească şi nu de la teoria şi practica cer cetării ştiinţifice.
● Direcţiile şi modalităţile de cercetare sunt analizate în cadrul activităţilor pe care le desfăşoară marketingul în elaborarea strategiei de piaţă şi în gestionarea mixului de marketing: produsul, preţul, distribuţia şi promovarea.
● In prezentarea cercetărilor, un accent special este pus pe modul în care problema specifică de marketing dictează modalitatea specifică de abordare.
Astfel, rezultă în mod clar că metodele nu au aplicabilitate universală şi trebuie alese în strictă concordanţă cu natura problemei cercetate.
Al doilea obiectiv al cărţii este să completeze informaţia academică din domeniul cercetării de marketing cu soluţii şi recomandări practice pentru realizarea cercetărilor în cadrul marketingului real.
Al treilea obiectiv este surprinderea evoluţiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la ediţia precedentă, în cercetarea aplicativă de marketing au apărut domenii noi, ca de pildă cercetarea funcţionalităţii site-urilor web, a crescut importanţa marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.
Actuala ediţie încearcă să reflecte aceste evoluţii.
Comandă online Cercetarea practica de marketing. Editia a II-a, revizuita si adaugita la 120,00 lei scrisă de Petre Datculescu, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cercetarea practica de marketing. Editia a II-a, revizuita si adaugita nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005