
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,90 LEI
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa vinzi mai bine
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 256 pagini
Categorii: Economie
Jay Conrad Levinson este autor a 42 de carti de marketing dintre care 14 fac parte din seria Guerrilla Marketing, "cea mai bine vanduta serie de carti din istorie". Cartile lui au fost traduse in 37 de limbi si sunt folosite ca manuale de predare inclusiv in cursurile de MBA din intreaga lume.
Comandă online Guerrilla Selling - Arme si tactici neconventionale pentru cresterea vanzarilor la 24,90 lei scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech face parte din colecția Sa vinzi mai bine. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Guerrilla Selling - Arme si tactici neconventionale pentru cresterea vanzarilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme
BusinessTech
Jay Conrad Levinson
224 pagini
An: 2002
Ce vrea clientul ca tu sa stii. Un mod diferit de abordare a vanzarii - Ce si cum sa faci!
BusinessTech
Ram Charan, Ram Charan
9789738495692
221 pagini
An: 2012
Metode economice moderne - O analiza critica
Stiintifica
T. Schatteles
302 pagini
An: 1971
Reengineering-ul (reproiectarea) intreprinderii. Manifest pentru o revolutie in managementul afacerilor
Tehnica
MICHAEL HAMMER
248 pagini
An: 1996
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993