Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  19,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Oeconomica

Anul apariției: 2013

Nr. pagini: 168 pagini

ISBN: 978-606-18-0170-1

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Teorie economica generala

Descriere

Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanţă atât teoretică, cât şi practică. Ea urmăreşte toate elementele esenţiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte uşor în domeniul său de interes.
Lucrarea se adresează în principal studenţilor, dar şi oamenilor de afaceri şi managerilor - tuturor celor interesaţi în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport ştiinţific.


Comandă online Bazele marketingului la 19,90 lei scrisă de Mihaela Funaru, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Oeconomica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Bazele marketingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.