Disponibilitate: în stoc
Preț: 19,00 LEI
Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 224 pagini
Stare: de anticariat (foarte buna)
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Guerrilla Creativity arata cum poate cineva, chiar cineva care nu se considerea creator, sa creeze propriul meme si sa-l foloseasca cu succes. Creativitatea de gherila in marketing porneste de la verbul a vinde si se termina cu un meme irezistibil. Asta vei invata din aceasta carte. Sa fii un luptator de gherila creator pentru care succesul sa se masoare in primul rand in bani si mai putin in premii de creatie. "Cu premiile nu-ti poti plati facturile", spune Levinson.
Comandă online Guerrilla Creativity - Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme la 19,00 lei scrisă de Jay Conrad Levinson, tiparită la editura BusinessTech în anul 2002. Livrare din stoc cu plata ramburs sau online cu cardul.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010