Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  19,62 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2013

Nr. pagini: 174 pagini

ISBN: 978-606-583-421-7

Categorii: Management scolar, Învățamânt - Educație, Ghiduri profesori, Metodica si ghiduri pentru profesori

Descriere

CUPRINS

Introducere - Provocări ale contemporaneităţii pentru management şi manageri (lumea contemporană, semnificaţii, management).......................................5

I. Managerii şi rolul lor în cadrul organizaţiei....9

I.a.Atributele managerilor.......................................13

I.b.Stiluri de conducere...........................................49

I.c.Activitatea managerială......................................71

II. Managerii din domeniul educaţional………..87

II.a. Managementul şcolar şi rolurile sale................87

II.b. Metode de conducere aplicate în managementul educaţional...............................................................97

II.c. Particularităţi ale managementului educaţional la Colegiul Economic”Ion Ghica”...............................115

III. Profilul psihologic al managerului contemporan……………......................................119

Aplicaţie la managerii din cadrul Colegiului Economic “I. Ghica” din Bacău

IV. Concluzii..........................................................167

V. Bibliografie........................................................173


Comandă online Aspecte particulare ale profilului psihologic managerial contemporan in institutiile scolare la 19,62 lei scrisă de Olariu Liliana, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Aspecte particulare ale profilului psihologic managerial contemporan in institutiile scolare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.