Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  25,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 407 pagini

ISBN: 9789735953676

Categorii: Sociologie

Descriere

Subiectul acestei lucrari poate fi considerat nou si provocator in special datorita faptului ca aduce in atentie o problema mai putin discutata pana acum in Romania, aceea a perceptiei, implicarii si consecintelor activitatilor de responsabilitate sociala corporatista in conexiune cu activitatea de relatii publice. Mai mult decat atat, prin realizarea acestei cercetari, lucrarea de fata ar putea oferi argumente fezabile pentru o implicare activa, constantasi vizibila a companiilor in identificarea si solutionarea problemelor sociale ale comunitatilor in care acestea activeaza in Romania.
Asadar, principalul motiv al alegerii pentru studiu a acestui subiect, il reprezinta faptul ca in Romania implicarea sociala a companiilor a inceput sa devina deziderat atat pentru companii cat si pentru comunitate. Intrepatruderea responsabilitatii sociale cu relatiile publice este un subiect delicat si controversat in acelasi timp si ofera un teren de studiu foarte interesant. Scopul cercetarii este de a aduce elemente noi si clare in aceasta disputa, elemente oferite atat de terenul teoretic cat si de cel practic.


Comandă online Relatiile publice si responsabilitatea sociala corporatista : teorie si actiune sociala la 25,00 lei scrisă de Veronica Ioana Ilies, tiparită la editura Presa Universitara Clujeana în anul 2012. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Relatiile publice si responsabilitatea sociala corporatista : teorie si actiune sociala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.