Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,00 LEI
Autor(i): Richard Poe
Editura: Amaltea
Colecția: C&A - Business
Anul apariției: 1999
Categorii: Afaceri, Marketing / Publicitate, Economie
V-ati gandit vreodata "Asa nu se mai poate. Trebuie sa fac ceva. Dar...". Ati luat in calcul network marketingul? In network marketing nu exista sefi care sa-ti controleze viata, facturi scadente, probleme cu fiscul si alte asemenea "bucurii" ale oricarei afaceri. Mai mult, poti pleca in vacanta 6 luni si sa te intorci cu bani. Prea frumos sa fie adevarat? Probabil ca toata viata v-ati dorit asa ceva, si acum network marketingul va este oferit pe o tava de argint; ce veti face? Va permiteti riscul de a spune nu? Network marketingul este o industrie (inca) prost inteleasa. Traim intr-o lume in care este usor sa produci. Cel mai greu este sa vinzi ceea ce produci. Nu este de mirare ca multe companii de prima marime apeleaza la sisteme de distributie multilevel, oferind astfel un sprijin foarte puternic celor dornici sa inceapa o astfel de afacere. Aceasta este de fapt esenta network marketingului. Un parteneriat intre tine, consumatorul obisnuit, si marile companii producatoare, care permite impartirea profitului. Al Treilea Val - Noua Era in Network Marketing ofera cititorului raspunsurile la problemele sale: lipsa timpului, lipsa banilor, lipsa cunostintelor de specialitate, riscurile asumate si alte asemenea lucruri. Pentru ca un fenomen mondial, de masa, a fost cu siguranta incercat de nenumarate ori, de sute si mii de oameni. Este adevarat ca nu toti au succes. Dar nimeni, in afara de tine, nu poate sti daca network marketingul este sau nu solutia problemelor tale.
Comandă online AL 3-LEA VAL - Noua era in network marketing la 14,00 lei scrisă de Richard Poe, tiparită la editura Amaltea face parte din colecția C&A - Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul AL 3-LEA VAL - Noua era in network marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Afaceri cu viteza gandului
Amaltea
Bill Gates
354 pagini
An: 2002
Esti un manager de... modat. De ce trebuie sa-ti declari razboi tie si afacerii tale
Amaltea
Mark Stevens
9789731620077
An: 2008
Clientii nu-mi dau pace. Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile
Amaltea
Shelle Rose Charvet
9789731621081
An: 224
Afacerea de familie. Intre job si acasa
Niculescu
Anna Zanardi Cappon în colaborare cu Arshad Moscogiuri
200 pagini
An: 2021
Din activitatea patronala internationala (Supliment al revistei Partener)
ArtPress
270 pagini
An: 2012
Diaagnostic, risc si eficienta in afaceri
Mirton
Gheorghe Băileşteanu
648 pagini
An: 1998
Pasul si drumul
Humanitas
Ihor Lemnij
294 pagini
An: 1992
Concurenta si preturi
Sitech
Cristina Baldan
258 pagini
An: 2008
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010
Finantele intreprinderilor
Didactica si Pedagogica
206 pagini
An: 1993
Organizarea si rolul institutiilor si autoritatilor administratiei publice - Note de curs
Universitatea din Bucuresti
Romeo Paul Postelnicu
49 pagini
An: 2005