Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  29,43 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2013

Nr. pagini: 202 pagini

ISBN: 978-606-583-445-3

Categorii: Ghiduri profesori, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori

Descriere

Capitolul I

individul – fiinta bio-psiho-sociala

I.1. Caracteristici generale....................................................................... 9

I.2. Conceptul de dezvoltare psihică................................................... 11

I.3. Factorii dezvoltării psihice.............................................................. 14

I.4. Conceptul de personalitate............................................................ 25

I.5. Omul ca personalitate...................................................................... 29

I.6. Etape în dezvoltarea personalităţii................................................ 32

I.7. Relaţiile interpersonale şi rolul lor în dezvoltarea personalităţii 34

Capitolul II

personalitatea Şcolarului mic – premisĂ a dezvoltĂrii relaŢiei învĂŢĂtor – elev

II.1. Identitatea biopsihică a şcolarului mic........................................ 39

II.2. Dezvoltarea proceselor şi reprezentărilor senzoriale................ 42

II.3. Dimensiunea intelectuală............................................................. 44

II.4. Dimensiunea afectivă.................................................................... 48

II.5. Dimensiunea relaţională............................................................... 62

Capitolul III

relatia educator-educat – factor de stimulare

a activitatii de învatare

III.1. Personalitatea la vârsta şcolara mică......................................... 65

III.2. Debutul şcolar................................................................................. 70

III.3. Clasa de elevi ca grup microsocial ............................................. 73

III.4. Relaţii interpersonale în cadrul grupului – clasă...................... 77

III.5. Relaţia educator-educat................................................................ 80

III.6. Ce înseamnă a fi învăţător?......................................................... 88

III.7. Dimensiunea afectivă a relaţiei educator-educat..................... 91

III.8. Comunicarea pedagogică............................................................ 97

III.9. Stilurile de comunicare educaţională şi tipologii

de educatori................................................................................. 103

III.10. Forme şi niveluri de comunicare............................................. 109

III.11. Bariere în comunicare............................................................... 117


Comandă online Dimensiunea afectiva a relatiei invatator-elev premisa a asigurarii climatului stimulativ pentru activitatea de invatare la 29,43 lei scrisă de Sbanca Angela, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2013. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Dimensiunea afectiva a relatiei invatator-elev premisa a asigurarii climatului stimulativ pentru activitatea de invatare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.