
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 5,90 LEI
Autor(i): Paul Marinescu
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Media
Anul apariției: 1999
Nr. pagini: 224 pagini
ISBN: 973-683-288-0
Categorii: Diverse
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist.
Cuprins
O privire asupra mass-media Strategia si viziunea intreprinderii mass-media Orientarea catre client Gestionarea resurselor umane "Reengineering" pentru mass-media Legea audiovizualului Constitutia Romaniei
Comandă online Managementul institutiilor de presa din Romania la 5,90 lei scrisă de Paul Marinescu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Managementul institutiilor de presa din Romania nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Contabilitatea, Expertiza si Auditul Afacerilor (Revista Corpului Expertilor Contabili si Contabililor autoriz
CECCAR
72 pagini
An: 2009
Tehnici de redactare in presa scrisa
Polirom
Sorin PREDA
9734602853
224 pagini
An: 2008
Ramin parintii repetenti? (Dilemele adultilor)
Tineretului
Mihai Stoian
254 pagini
An: 1968
Cosmetica moderna si secretele frumusetii
Medicala
Olimpia Gamulea-Lambert
236 pagini
An: 2002
Lupta clasica. Manual de instruire si antrenament
Tineretului Cultura Fizica si Sport
Zait S. P.
230 pagini
An: 1955
Riposta creatorilor
Corut Pavel
Pavel Corut
252 pagini
An: 2002
Aperitive (Clementina Petra)
Tehnica
Clementina Petra
182 pagini
An: 1969