Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  10,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Stiinte economice

Anul apariției: 2000

Nr. pagini: 248 pagini

ISBN: 973-683-413-1

Categorii: Economie, Management / Leadership

Descriere

Obiectivul acestei lucrari consta in sensibilizarea managerilor din intreprinderile romanesti asupra rolului si importantei managementului international, ca urmare a schimbarilor dinamice aparute in toate dimensiunile - politica, economica si sociala - ale peisajului mondial. Cuprins
Organisme si organizatii nationale contemporane Contextul international si fenomenul de globalizare Companii multinationale. Studii de caz: Colgate-Palmolive, Daewoo, McDonald's Competitie internationala si competitivitate nationalaComert international Burse de marfuri Piete financiare si burse de valori


Comandă online Management international si relatii economice internationale la 10,50 lei scrisă de Camelia Dumitriu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Management international si relatii economice internationale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.