Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  13,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Psihologie aplicata

Anul apariției: 2000

Nr. pagini: 224 pagini

ISBN: 973-683-546-4

Categorii: Politică

Descriere

Camelia Beciu inregistreaza si analizeaza in mod obiectiv datele cu privire la mediatizarea, comunicarea si distributia actiunii politice in general si in contextul particular al campaniei prezidentiale din 1996, in Romania. Prin segmentele avute in vedere (legitimarea, medierea, conventiile, tehnicile, constructia discursiva si metoda de analiza) este trasat cadrul actiunii politice in scopul unei mai bune manipulari a acesteia in favoarea electoratului.
Cuprins

Legitimarea: actiunea politica in spatiul public ? Medierea: comunicarea actiunii politice ? Conventiile: actiunea politica in situatia electorala ? Tehnicile: mediatizarea actiunii politice - modele de analiza ? Actiunea candidatilor: discursul electoral ? Actiunea candidatilor in regimul de mediatizare al televiziunii ? Actiunea candidatilor in discursul presei scrise ? Anexe


Comandă online Politica discursiva. Practici politice in campania electorala la 13,90 lei scrisă de Camelia Beciu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Psihologie aplicata. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Politica discursiva. Practici politice in campania electorala nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.