Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 22,95 LEI
Autor(i): Angela Goddard
Editura: Polirom
Colecția: Collegium
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 192 pagini
ISBN: 973-683-858-7
Categorii: Diverse, Marketing / Publicitate, Economie
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga "codul" jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila
Cuprins
Ce este un mesaj publicitar? ? Modalitati de atragere a atentiei ? Scriitori, cititori si texte ? Cum suna? ? Nautic, dar placut: intertextualitatea ? Variatii culturale ? Trucuri ale industriei publicitatii
Comandă online Limbajul publicitatii la 22,95 lei scrisă de Angela Goddard, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Limbajul publicitatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Psihologia comunicării Teorii și metodeEdiţia a II-a revăzută şi adăugită
Polirom
Jean-Claude Abric, Florin Botosineanu
9789734688302
192 pagini
An: 2022
Psihologia traumei
Polirom
Maria Nicoleta Turliuc, Cornelia Mairean
9789734650750
256 pagini
An: 2014
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Lucescu
Gazeta Sporturilor
Ioan Chirila
194 pagini
An: 2009
Muzeul National Cotroceni
Redactiei publicatiilor pentru strainatate
176 pagini
An: 1993
Jocuri pentru copii si tineret
Tineretului Cultura Fizica si Sport
478 pagini
An: 1956
Ghidul tehnoredactorului. De la print la eBook
Sitech
Vlad Puescu
224 pagini
An: 2013
Monografia comunei Bratovoiesti
Sitech
Laurenţiu Puicin
310 pagini
An: 2012
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010