Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  29,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium

Anul apariției: 2002

Nr. pagini: 208 pagini

ISBN: 973-683-953-2

Categorii: Diverse, Psihologie

Descriere

Traducere de Luminita si Florin Botosineanu. Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.
Cuprins

Factorii generali ai comunicarii

  • Comunicarea interindividuala
  • Comunicarea in grupuri
  • Abordari experimentale ale fenomenelor de grup

  • Comandă online Psihologia comunicarii. Teorii si metode la 29,95 lei scrisă de Jean-Claude Abric, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Psihologia comunicarii. Teorii si metode nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.