Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  15,49 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Media

Anul apariției: 2002

Nr. pagini: 208 pagini

ISBN: 973-683-856-0

Categorii: Media, Comunicare

Descriere

Traducere de Monica Mitarca, Beatrice Osanu si Eduard Savescu. Un grup de prestigiosi cercetatori francezi din domeniul stiintelor comunicarii ofera o analiza a modului in care mass-media au insotit aparitia spatiului public si, in consecinta, la a carui recompunere au contribuit. Scopul cartii este acela de a stimula, prin abordari multiple, analiza noilor forme sub care apare spatiul public, in special intreprinderea, care tinde sa se generalizeze, in ceea ce priveste comunicarea, spre ansamblul societatii. O carte de interes pentru mai multe discipline: jurnalism, comunicare, realtii publice, istorie, stiinte politice, sociologie.
Cuprins

"Opinie publica" si dezbatere publica (Patrick Champagne)

  • Stiintele sociale in spatiul public (Erik Neveu)
  • Spatiu public, spatiu privat: rolul medierii tehnice (Pierre Chambat)
  • Spatiul public la scoala societatii pedagogice (Pierre Mœglin)
  • Intreprinderea din perspectiva spatiului public (Bernard Floris)
  • Spatiul public si intreprinderile: gindirea sferei profesionale (Christian Le Moenne)
  • Spatiul public si discursul politic televizat (Jean Mouchon)


  • Comandă online Spatiul public si comunicarea la 15,49 lei scrisă de Isabelle Pailliart, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Spatiul public si comunicarea nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.