Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 17,50 LEI
Autor(i): Stefan Boncu
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Psihologie
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 432 pagini
ISBN: 973-681-091-7
Categorii: Sociologie
Structurat ca un manual universitar, volumul de fata are in vedere sase forme de influenta sociala: imitatia, normalizarea, conformismul, influenta minoritara, obedienta si tehnicile de influenta interpersonala. Autorul renunta la dezbaterea unor idei abstracte, dind prioritate in profitul expunerii cercetarilor practice. Notele bibliografice de la sfirsitul fiecarui capitol dau o imagine a literaturii necesare pentru studierea tuturor formelor de influenta in parte. Scrisa sub directa indrumare a lui Serge Moscovici, cartea completeaza un loc important in domeniul literaturii psihosociologice de specialitate din Romania.
Comandă online Psihologia influentei sociale la 17,50 lei scrisă de Stefan Boncu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Psihologie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Psihologia influentei sociale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Procese interpersonale (editia a II-a). Autodezvaluire, atractie interpersonala si ajutorare
Institutul European
Stefan Boncu
9786062402136
288 pagini
An: 2018
Psihologia manipularii si a supunerii
Polirom
Nicolas Gueguen,
9789734605408
304 pagini
An: 2007
Exercitiul distantei. Discursuri, societati, metode
Nemira
Sorin Antohi
334 pagini
An: 1998
Teoreticieni ai civilizatiei
Stiintifica
Nicolae Bagdasar
180 pagini
An: 1969
Politici de sanatate in cadrul Uniunii Europene (Eugen Blaga)
Universitatea din Bucuresti
Eugen Blaga
71 pagini
An: 2005
Introducere in comportamentul organizational
Sitech
Daniela Popescu
282 pagini
Pshosociologia organizarii si a conducerii
Politica
270 pagini
An: 1974