Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  17,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Psihologie

Anul apariției: 2002

Nr. pagini: 432 pagini

ISBN: 973-681-091-7

Categorii: Sociologie

Descriere

Structurat ca un manual universitar, volumul de fata are in vedere sase forme de influenta sociala: imitatia, normalizarea, conformismul, influenta minoritara, obedienta si tehnicile de influenta interpersonala. Autorul renunta la dezbaterea unor idei abstracte, dind prioritate in profitul expunerii cercetarilor practice. Notele bibliografice de la sfirsitul fiecarui capitol dau o imagine a literaturii necesare pentru studierea tuturor formelor de influenta in parte. Scrisa sub directa indrumare a lui Serge Moscovici, cartea completeaza un loc important in domeniul literaturii psihosociologice de specialitate din Romania.


Comandă online Psihologia influentei sociale la 17,50 lei scrisă de Stefan Boncu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Psihologie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Psihologia influentei sociale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.