Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  115,60 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2012

Nr. pagini: 814 pagini

ISBN: 6422545000637

Categorii: Carti audio / Audiobooks, Carte nefolosită, Economie / Afaceri / Marketing

Descriere

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic şi operaţional. Printre caracteristicile excepţionale ale cărţii se numără:• Orientarea practică • Abordarea în detaliu a metodologiei • Conectarea strânsă a cercetării la problema concretă de marketing • Modalităţi extinse de analiză • Un registru bogat de metode de măsurare, procedee de eşantionare şi tehnici statistice, explicate simplu şi oferite gata pentru a fi folosite.

Petre Datculescu este doctor în psihologie, consultant de marketing şi director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, întemeiat în 1990.

Această carte este ediţia a doua a lucrării Cercetarea de Marketing publicată de autor la editura Brandbuilders în 2006. Cartea a fost revăzută, adăugită tematic şi suplimentată substanţial cu informaţie practică aplicativă. Acesta este motivul pentru care titlul cărţii a fost schimbat în Cercetarea practică de Marketing.


Comandă online Cercetarea practica de marketing la 115,60 lei scrisă de Petre Datculescu, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2012. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cercetarea practica de marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.