Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 69,14 LEI
Autor(i): Cristian Ionut Tatu
Editura: Editura ASE
Anul apariției: 2019
Nr. pagini: 290 pagini
ISBN: 9786063402838
Categorii: Economie, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Cartea intitulata „Grafica, design si creatie publicitara, de la proiectare conceptuala la produs finit”, ofera cititorului atat cunostintele teoretice fundamentale din domeniu, cat si un amplu ghid aplicativ pentru punerea in practica a conceptului.
Cu un foarte pronuntat caracter aplicativ, ghidul incepe cu prezentarea detaliata a procesului de creatie publicitara, de la primul contact cu beneficiarul proiectului si pana la productia si distribuirea materialelor. Pentru proiectarea conceptuala a produsului finit, autorul parcurge elementele primare ale designului grafic si principiile designului publicitar intr-un stil pragmatic, abundent in exemple.
Sectiunea aplicativa este compusa din trei parti complementare, dedicate graficii vectoriale, matriciale (raster) si modelarii 3D. Aceste sectiuni ofera informatiile necesare pentru implementarea conceptelor prezentate anterior si obtinerea produsului final.
Pentru aceasta parte, autorul a ales un numar de patru aplicatii disponibile gratuit utilizatorilor sub licenta Open Source (Inskcape, GIMP, FeeCAD si Slic3r) eliminand astfel barierele de pret si lucru cu versiuni de evaluare.
Pentru a completa experienta cititorului, materialele digitale utilizate in exemplele din carte (imagini, fisiere de lucru, capturi de ecran), precum si clipurile video cu procedurile de lucru sunt disponibile online pe cristitatu.ro/creatiepublicitara.
Comandă online Grafica, design si creatie publicitara. De la proiectare conceptuala la produs finit la 69,14 lei scrisă de Cristian Ionut Tatu, tiparită la editura Editura ASE în anul 2019. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Grafica, design si creatie publicitara. De la proiectare conceptuala la produs finit nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale
Universitara
Badin L. Andrei, Andrei Bădin
9786062812850
224 pagini
An: 2021
Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor
Editura Brandbuilders
Thomas T. Nagle
9789731740096
464 pagini
An: 2008
Cercetari de marketing - tratat
Editura Uranus
Iacob Catoiu
9789737765703
662 pagini
An: 2009
Cel mai vestit vânzător din lume
Curtea Veche
Og Mandino
9786065887008
208 pagini
An: 2019
Curs de vânzări
Curtea Veche
Zig Ziglar
9786064401779
104 pagini
An: 2019
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Romania fara masca. Fals tratat de pandemie
Mediafax
Adrian Restian, Alexandru Vlad Ciurea, Tudor Artenie
9786069526934
192 pagini
An: 2021
Regulile managementului. Cod de conduita pentru a deveni manager de succes
Niculescu
Richard Templar, Vasile Bontas
9786063806131
288 pagini
An: 2021
Miliardari in bitcoin. O poveste adevarata despre talent, tradare si rascumparare
Corint
Ben Mezrich
9786060880011
320 pagini
An: 2021
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024
Lupta cu demonii
Eikon
Stefan Zweig
9786064911308
308 pagini
An: 2024
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024