Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  36,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 973-681-267-7

Autor(i):

Editura:

Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2003

Nr. pagini: 344 pagini

Categorii: Diverse

Descriere

Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.
Cuprins

Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie

  • Analiza de situatie si diagnosticul
  • Obiectivul
  • Publicul-tinta
  • Definirea axei de comunicare
  • Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare
  • Conceperea mesajelor
  • Bugetul si calendarul
  • Evaluarea
  • Prezentarea planului

  • Comandă online Campania de relatii publice la 36,95 lei isbn 973-681-267-7 scrisă de Bernard Dagenais, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Campania de relatii publice nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.