
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 36,95 LEI
ISBN: 973-681-267-7
Autor(i): Bernard Dagenais
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Relatii publice si publicitate
Anul apariției: 2003
Nr. pagini: 344 pagini
Categorii: Diverse
Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.
Cuprins
Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie
Comandă online Campania de relatii publice la 36,95 lei isbn 973-681-267-7 scrisă de Bernard Dagenais, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Campania de relatii publice nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Ramin parintii repetenti? (Dilemele adultilor)
Tineretului
Mihai Stoian
254 pagini
An: 1968
Cosmetica moderna si secretele frumusetii
Medicala
Olimpia Gamulea-Lambert
236 pagini
An: 2002
Lupta clasica. Manual de instruire si antrenament
Tineretului Cultura Fizica si Sport
Zait S. P.
230 pagini
An: 1955
Riposta creatorilor
Corut Pavel
Pavel Corut
252 pagini
An: 2002
Aperitive (Clementina Petra)
Tehnica
Clementina Petra
182 pagini
An: 1969