Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  46,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Relatii publice si publicitate

Anul apariției: 2003

Nr. pagini: 499 pagini

ISBN: 973-683-949-4

Categorii: Psihologie, Diverse

Descriere

Traducere de Odette Arhip. Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Cuprins

Persuasiunea in lumea contemporana

  • Perspectivele etice ale persuasiunii
  • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor
  • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri
  • Mesajele nonverbale in persuasiune
  • Campania sau miscarea persuasiva
  • Cum sa devii agent persuasiv
  • Mass-media moderne si persuasiunea
  • Tehnicile propagandei

  • Comandă online Persuasiunea. Receptare si responsabilitate la 46,95 lei scrisă de Charles U. Larson, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Relatii publice si publicitate. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Persuasiunea. Receptare si responsabilitate nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.