Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: nedisponibil LEI
Autor(i): Guy Kawasaki , Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariției: 2015
Nr. pagini: 192 pagini
ISBN: 9786067220483
Categorii: Economie, Carte nefolosită, Afaceri
Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua. Și există nenumărați experți, autori și consultanți dornici să te sfătuiască. Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri. Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune că este cea mai bună persoană pe social media pe care a cunoscut-o vreodată, pentru a oferi Arta rețelelor sociale – unicul ghid esențial de care ai nevoie pentru a obține un maximum de beneficii pentru timpul, efortul și banii investiți. Cu mai bine de o sută de sfaturi practice, trucuri și observații, autorii prezintă o strategie completă de a construi o prezență concentrată, riguroasă și convingătoare pe cele mai populare platforme de rețele sociale. Ei îți arată pașii necesari pentru construirea unei baze solide și îți arată cum să îți capitalizezi bunurile digitale, să îți optimizezi profilul, să atragi mai mulți oameni care să te urmărească și să integrezi eficient social media și blogul. Pentru începătorii copleșiți de prea multe opțiuni, dar și pentru profesioniștii experimentați, dornici să-și îmbunătățească strategia, Arta rețelelor sociale este plină de tactici care au dovedit că aduc rezultate în realitate. Sau, așa cum spune Guy
Comandă online Arta rețelelor sociale scrisă de Guy Kawasaki , Peg Fitzpatrick, tiparită la editura Publica în anul 2015. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Arta rețelelor sociale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Suntem oameni și implicit avem nevoie să socializăm. Tehnologia din zilele noastre ne îndeamnă din ce în ce mai mult la acest lucru, chiar dacă asta implică să folosim mijloace cât mai diverse. Totodată, rețelele sociale tind să sublinieze și să întărească legătura dintre oameni. Desigur, trebuie să avem grijă și să mânuim cu atenție rețelele sociale, astfel încât acestea să fie în avantajul nostru și să ne fie utile și nu invers. Fie că folosim rețelele sociale în interes personal sau pentru un business, e foarte important ceea ce transmitem și, mai ales, cum transmitem. Cei doi mari cunoscători din domeniu, Guy Kawasaki și Peg Fitzpatrick, explică în această carte cum trebuie să utilizăm rețelele sociale astfel încât acestea să fie în folosul nostru. Mi-a plăcut modul lor de-a evidenția scurt, la obiect și totuși într-o notă amuzantă cum trebuie să ne comportăm pe astfel de rețele. Totodată, exemplele lor vin în ajutorul cititorului pentru a înțelege exact ce vor să transmită. Kawasaki a vorbit atât despre Facebook, cât și despre Twitter, Google+, ș.a. Totuși, dacă e să ne axăm pe Facebook, acesta scoate în evidență că trebuie să luăm foarte în serios contul pe care ni-l facem. Ne înregistrăm cu un scop, și anume acela de a relaționa cu cei din jur. Astfel încât, n-ar trebui să îngreunăm situația și să completăm datele noastre exacte. Desigur, asta nu înseamnă să facem publice toate datele noastre, însă ce vrem să facem public, să facem într-un mod onest și serios. Cunoscuții te vor găsi pe Facebook doar după numele real, nu și după cum te alintau părinții când erai mic. La fel și în cazul pozelor, nimeni nu te va recunoaște după poza cu pisica de la profil, ci doar dacă-ți pui într-adevăr o poză cu profilul tău. Da, acesta e adevăratul scop al pozei de profil. Rețele sociale sunt extrem de utile și în promovarea unui business, asta desigur dacă suntem destul de receptivi și deschiși astfel încât să știm ce e în avantajul nostru și ce nu. Așa cum indică și numele, rețelele sociale sunt create pentru a socializa, adică pentru a te destinde și relaxa. Cum nici ție nu ți-ar conveni ca cineva să te agaseze, nici altuia nu i-ar fi pe plac. Așa că, și-n cazul business-ului, prin intermediul Facebook-ului, de exemplu, trebuie să stabilește o legătură cu clienții tăi și nu să le reamintești non stop că trebuie să-ți cumpere produsul sau serviciul. Desigur, scopul tău acesta ar fi, însă trebuie să o faci subtil, fără ca aceștia să se simtă agasați sau obligați. Trebuie să-i câștigi de partea ta, așa că oferă-le din când în când câte un discount, răspunde la comentarii în timp util și eventual dă-le câte un like la check-in-urile făcute la tine, ba chiar și câte o distribuire când e cazul. Cum e de părere și Kawasaki, tu primești validare socială căci fanii îți remarcă produsul sau serviciul, ei primesc atenție. Toată lumea are de câștigat, nu? Social Media e un mediu destul de interesant și totodată complex, însă dacă-i înțelegi rostul totul va fi mai simplu cu timpul. Cartea scrisă de Kawasaki și Fitzpatrick e un bun start de-a intra în acest mediu, îți indică primii pași ce trebuie făcuți. Și știm cu toții cât de importanți sunt primii pași, indiferent de circumstanțe. “Dacă singura rugăciune pe care ai spune-o ar fi , ar fi de ajuns.” Meister Eckhart
Realitatea in Afaceri - Un Ghid Realistic despre Inteligenta, Management, Marketing, Competitie
Amsta Publishing
Guy Kawasaki
400 pagini
An: 2010
Incantare - Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti
Publica
Guy Kawasaki
9786068360003
280 pagini
An: 2012
Realitatea in afaceri. Un ghid realist despre inteligenta, management, marketing, competitie
Amsta Publishing
Guy Kawasaki
9786069205778
400 pagini
An: 2010
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Miliardari in bitcoin. O poveste adevarata despre talent, tradare si rascumparare
Corint
Ben Mezrich
9786060880011
320 pagini
An: 2021
Alchimie. Arta enigmatica si strania stiinta a magiei in branduri, afaceri si in viata
Asociatia de Stiinte Cognitive din Romania ASCR
Rory Sutherland, Stefania Miclea
9786069770610
440 pagini
An: 2021
Omul care a rezolvat piata. Povestea captivanta a lui Jim Simons, un matematician de clasa mondiala si fost sp
Publica
Smaranda Nistor, Gregory Zuckerman
9786067224429
480 pagini
An: 2021
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Romania fara masca. Fals tratat de pandemie
Mediafax
Adrian Restian, Alexandru Vlad Ciurea, Tudor Artenie
9786069526934
192 pagini
An: 2021
Regulile managementului. Cod de conduita pentru a deveni manager de succes
Niculescu
Richard Templar, Vasile Bontas
9786063806131
288 pagini
An: 2021
Miliardari in bitcoin. O poveste adevarata despre talent, tradare si rascumparare
Corint
Ben Mezrich
9786060880011
320 pagini
An: 2021
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024
Lupta cu demonii
Eikon
Stefan Zweig
9786064911308
308 pagini
An: 2024
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024