Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: nedisponibil LEI
Autor(i): Andreea Paul
Editura: Polirom
Colecția: Ego-grafii
Anul apariției: 2016
Nr. pagini: 376 pagini
Tip copertă: brosata
ISBN: 9789734660278
Categorii: Economie, Carte nefolosită
Ce forta economica a capatat antreprenoriatul feminin? Cine sint reprezentantele sale? Cum au reusit intr-o competitie feroce a mediului de afaceri? Iata citeva dintre intrebarile la care incearca sa raspunda acest volum, o continuare fireasca a celui aparut in urma cu cinci ani, in care era pusa in discutie forta politica a femeilor. De data aceasta au fost invitate sa dea o parte din raspunsuri, dar si sa impartaseasca cititorilor din experienta lor unele dintre cele mai de succes femei din domeniul afacerilor. Dupa o parte introductiva, in care sint prezentate principalele repere ale initiativei private feminine in Romania, instrumentele de sprijinire si politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin, 56 de afaceriste din numeroase domenii de activitate relateaza succint modul in care au pus bazele firmei, esecurile si piedicile cu care s-au confruntat, precum si recomandari deosebit de utile pentru femeile care doresc sa porneasca o afacere, dar si pentru politicieni, in vederea crearii unui mediu economic mai fluid si mai eficient. Din cuprins: Aparitia si dezvoltarea clasei sociale antreprenoriale feminine • In cautarea istoriei businessului feminin • Emergenta clasei sociale antreprenoriale feminine in capitalismul romanesc • Instrumente specifice de sprijin a antreprenoriatului feminin • Politici publice internationale suport pentru antreprenoriatul feminin • Experiente antreprenoriale feminine in Romania Adriana Ahciarliu • Georgeta Alina Alexoiu • Adriana Alionte • Anca Ardelean • Dorina Arsene • Iren Arsene • Camelia Artamon • Simona Baciu • Amelia Boros • Sorina Bradea • Catalina Brinza • Loredana Ioana Bucur • Doina Cepalis • Diana Chivu • Daniela Ciocan (Mois) • Irinel Cristu • Carmen Angelica Cuibus • Mihaela Danalache • Ilona Fodoroiu • Adriana Fratila • Michaela Gafar • Felicia Gheorghiu • Cristina Ghinet • Geraldine Ghinet • Marina Hanna • Isabelle Iacob • Corina Ilie • Liliana Masgras • Siminica Mirea • Silvia Nastase • Sonia Nechifor • Cerasela Nerghes • Adina Oancea • Ileana Olaru • Elena Luiza Oprea • Diana Pavelescu • Camelia Paduraru • Delia Popa • Elena Popescu • Rodica Radu • Mirela Retegan • Catalina Rousseau (Stan) • Olivia Andreea Rusu Pons • Marcela Sarmasan • Oana Stan • Ruxandra Stanciu • Bibiana Stanciulov • Alina Stancu • Alexandra Stoica • Vania Szasz • Bianca Tudor • Mihaela Raluca Tudor • Valeria Tudor • Ana-Maria Ungheanu • Claudia Mihaela Ursateanu • Rodica Vasin • Corina Vintan • Anca Vlad
Comandă online Forța economică a femeilor scrisă de Andreea Paul, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Ego-grafii. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Forța economică a femeilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
«Daca cineva crede ca o femeie nu poate sa fie un antreprenor de mare succes, un director de multinationala, cred ca se insala si cred ca nu realizeaza adevaratul potential al femeilor antreprenor, care isi aduc o contributie importanta la dezvoltarea economica si, implicit, a Romaniei. Incepem sa vorbim de ceva vreme la Guvern de o strategie economica. Ne propunem o viziune economica despre incotro trebuie sa mearga Romania si aceasta viziune are ca punct central productia romaneasca, o productie oriunde si o productie cu femei antreprenor, cu femei manager», a spus vicepremierul Borc, prezent la eveniment.
Cartea este, practic, continuarea asteptata a volumului aparut in urma cu cinci ani, Forta politica a femeilor si urmeaza o structura similara, in sensul ca pune fata in fata aspectele institutionale si statistice ale tematicii abordate cu cele practice, fiind structurata in trei parti. (…) Partea a treia a volumului abunda in aspecte practice, astfel incit unele dintre povestiri se pot constitui in adevarate „studii de caz”, numai potrivite pentru studentii de afaceri, presarate cu aspecte ale planurilor de afaceri, efectele participarii la tirguri si expozitii internationale asupra cresterii firmei, identificarea surselor de finantare, modalitati de patrundere pe pietele externe, impactul crizei economice. Astfel, cartea vizeaza mai multe grupuri-tinta: pasionati de istoria si de studiul businessului, economisti, decidenti de politici publice, antreprenori – atit barbati, cit si femei – aflati la inceputul carierei lor in acest domeniu. Fiecare poveste este spusa cu pasiune si pastreaza ceva din duiosia cu care orice femeie vorbeste despre proprii copiii – iar combinatia dintre cele doua te face sa iti doresti sa ajungi sa si cunosti femeile care isi impartasesc istoria lor ca antreprenoare – in fond, istoria vietii lor.
In Cluj se traieste mult mai bine decit in majoritatea tarii, iar acest lucru se datoreaza in mare parte efortului depus de femei, a declarat miercuri, la Cluj-Napoca, deputatul Andreea Paul, cu prilejul lansarii cartii Forta economica a femeilor. Potrivit prim-vicepresedintelui PNL, Clujul ocupa locul 3 in tara din perspectiva locurilor de munca create de femeile antreprenoare, cu peste 13.000 de antreprenoare care genereaza peste 33.000 locuri de munca. Cifra de afaceri alcatuita este de asemenea una impresionanta, circa 5,2 miliarde de lei anual, adica mult peste 1 miliard de euro. La acestea se adauga peste 7000 de clujence care au ales sa lucreze pe cont propriu.
This year, the well-known publisher house Polirom, from Iasi, has brought to the public a remarkable work, coordinated by Mrs. Andreea Paul. The title itself, The economic strength of women can be regarded as intriguing and suggests a subject which has been only occasionally addressed – that of Romanian feminism within the economic environment. This volume is a follow up of another project, initiated by Andreea Paul 5 years ago, regarding The political strength of women. This became a real success and was able to gather quite a few important names from different political parties under a common voice, proving thus there is a solidarity of women in politics regardless party politics and ideology. The new volume, The economic strength of women, has benefited from 57 major contributions and is organized into three major parts, preceded by an introduction and followed by conclusions. The author starts by presenting the kind of subjects and questions the volume is covering and addressing, such as how much women and men work, where they work and how much they are paid, how the economists define gender inequality and what its impact on the whole society is. The book also looks at entrepreneurship and its motivations, who the successful women are and how they succeed in a fierce business competition, and why there are more and more public initiatives that support women entrepreneurship. On this background, the author reminds us about the initiative of the former European Commissioner on Justice, Viviane Reding, regarding a 40% gender quota on company boards.
The Economic Force of Women, edited by Andreea Paul, is not only a necessary book for the Romanian publishing field, it is also a well-written and easy to read one, being extremely interesting and inciting. A summary in English as well as the contents presented in English would have given the book more international visibility and possibly trigger an incentive to have it translated and, thus, accessible to a much larger audience that it has today. The conclusions offered by the editor herself are very revealing and some worth mentioning here. Using a corpus linguistic approach to her text, Andreea Paul is able to conclude that the main drivers for women entrepreneurs in Romania are work, success and dreams (words appearing in more than 100 contexts) while change, team work, planning, achievement, power, family, children and personal development are the background for their activities (words appearing more than 50 times). Leadership and innovation appear, somehow surprisingly, less than 10 times. This is relevant for the type of values women entrepreneurship have in Romania and their need for responsible leaders and decision-makers to support Romanian capital and drive the country forward.
Terasa Fericirii
Polirom
Lavinia Balulescu
9789734675616
344 pagini
An: 2018
Lumea ca literatură. Amintiri
Polirom
Ioan Grosan
9789734649754
184 pagini
An: 2014
Sălbaticii copii dingo (ediția a II-a)
Polirom
Vasile Ernu
9789734685370
376 pagini
An: 2021
Memorii din biblioteca ideala
Polirom
Bogdan Suceava
9789734634422
224 pagini
An: 2013
Românii în goana după happy-end
Polirom
Bogumil Luft
9789734625468
280 pagini
An: 2015
China ca supraputere
Niculescu
Andrei Marga
9786063805721
400 pagini
An: 2021
Sa Fie Lumina! Treizeci de ani de antreprenoriat in Romania
Integral
Ana-Maria Ionescu
9786069926307
136 pagini
An: 2021
Romania fara masca. Fals tratat de pandemie
Mediafax
Adrian Restian, Alexandru Vlad Ciurea, Tudor Artenie
9786069526934
192 pagini
An: 2021
Regulile managementului. Cod de conduita pentru a deveni manager de succes
Niculescu
Richard Templar, Vasile Bontas
9786063806131
288 pagini
An: 2021
Miliardari in bitcoin. O poveste adevarata despre talent, tradare si rascumparare
Corint
Ben Mezrich
9786060880011
320 pagini
An: 2021
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024
Lupta cu demonii
Eikon
Stefan Zweig
9786064911308
308 pagini
An: 2024
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024