![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,00 LEI
Autor(i): Radu Vranceanu , Marc Guyot
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiinte economice
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 304 pagini
Categorii: Economie
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.
Comandă online Bazele microeconomiei intreprinderii la 15,00 lei scrisă de Radu Vranceanu , Marc Guyot, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiinte economice. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Bazele microeconomiei intreprinderii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metode economico-matematice aplicate in organizarea, planificarea intreprinderilor agricole, I
Reprografia Universitatii din Craiova
Petre Stavre, Anghel Nicolae
282 pagini
An: 1975
Tratat de statistica matematica, Volumul al III-lea - Analiza secventiala
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
395 pagini
An: 1979
Tratat de statistica matematica, Volumul al II-lea - Verificarea ipotezelor statistice
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
405 pagini
An: 1977
Tratat de statistica matematica, Volumul I - Selectie si estimatie
Academiei Republicii Socialiste Romania
Virgil Craiu, Gheorghe Mihoc
451 pagini
An: 1976
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011