Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): , , ,

Editura:

Anul apariției: 2021

Nr. pagini: 358 pagini

ISBN: 9786067495607

Categorii: Carte nefolosită, Comunicare, Media

Descriere

Volumul Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic. Vocea specialiștilor își propune să ofere o viziune a schimbărilor survenite în industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialiștilor, a acelor profesioniști care au fost puși în fața schimbării accelerate. Am încercat să adunăm în acest volum specialiști în comunicare, branding, relații publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat să-și aștearnă experiența schimbării și impactul pe care l-au resimțit, atât la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat să se bazeze în scrierile lor doar pe ceea ce au trăit și experimentat în anul pandemic. Ne-am propus o abordare personală, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din poveștile lor să învățăm fiecare ceva nou, să luăm cu noi o lecție.


Comandă online Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor scrisă de Veronica Ioana Ilies , coord.: Veronica Ioana Ilieş , Paul Alexandru Fărcaş , Paul-Alexandru Farcas, tiparită la editura Tritonic în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.