Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  9,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Descriere

Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului – acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a –, lucrarea propune urmatoarea structura: Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri. Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.


Comandă online MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A la 9,90 lei scrisă de ANGHEL Laurentiu-Dan , DANETIU Tiberiu , SERBANICA Daniel , ZAHARIA Razvan, tiparită la editura ALL în anul 2002. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.