Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 9,90 LEI
Autor(i): ANGHEL Laurentiu-Dan , DANETIU Tiberiu , SERBANICA Daniel , ZAHARIA Razvan
Editura: ALL
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 128 pagini
ISBN: 9736845354
Categorii: Marketing / Publicitate, Clasa a XII-a, Învățamânt - Educație, Economie, Manuale scolare
Dedicata elevilor studiind in cadrul filierei tehnologice, profilul servicii, specializarile economic sI administrativ si conferind continuitate studiului marketingului – acelasi colectiv de autori semneaza si manualul de profil pentru clasa a 11-a –, lucrarea propune urmatoarea structura: Mixul de marketing; Politica de produs; Politica de pret; Politica de distributie; Politica de promovare; Comportamentul consumatorului; Programul de marketing; Teste de evaluare a cunostintelor; Raspunsuri. Aplicatiile includ: Teme de reflectie; Rezumate; Intrebari; Probleme rezolvate; Studii de caz; Texte de comentat;; Probleme propuse. Sectiunea finala a manualului este dedicata unui grupaj de teste de evaluare a cunostintelor, pe capitole, pentru care se ofera grila solutiilor.
Comandă online MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A la 9,90 lei scrisă de ANGHEL Laurentiu-Dan , DANETIU Tiberiu , SERBANICA Daniel , ZAHARIA Razvan, tiparită la editura ALL în anul 2002. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul MARKETING. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Culegere de probleme de algebra pentru clasele IX - XII
Hyperion
Gheorghe Adalbert Schneider
9789739395809
328 pagini
An: 2017
Informatica. Manual pentru clasa a XII-a
Corint
MIOARA GHEORGHE, Monica Tataram, Corina Achinca, M. Tatarâm, I. Pestritu, Ioana Pestriţu
9789731351285
288 pagini
An: 2007
Istorie. Manual pentru clasa a XII-a
Didactica si Pedagogica
Valentin Balutoiu, Maria Grecu
9789733030478
304 pagini
An: 2012
Limba franceza L2 - manual pentru clasa a XII-a
Akademos Art
Nicoleta Corina Ibram
9789731730240
144 pagini
An: 2007
Studii sociale. Manual pentru clasa a XII-a
Humanitas Educational
Dorina Chiritescu, Nicoleta Fotiade
9789736891281
80 pagini
An: 2007
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Equations Integrales de la Theorie de L'Elasticite (Parton, Perline)
MIR
V. Parton, P. Perline
323 pagini
An: 1983
Caiet de Informare Matematica Nr. 3, Volumul II/1973
Bucuresti
Caius Iacob, Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Lucrarile Seminarului itinerant de ecuatii functionale, aproximare si convexietate, Timisoara 1980
Timisoara
319 pagini
An: 1980
Circuite logice: Sinteze automata. Circuite multiprag
Academiei Republicii Socialiste Romania
Nicolae Necula
183 pagini
An: 1972
Axiomele Laticilor si ale Algebrelor Booleene
Academiei Republicii Populare Romane
Sergiu Rudeanu
158 pagini
An: 1963