Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: nedisponibil LEI
Autor(i): Daniela Agafiţei
Editura: Universitara
Anul apariției: 2021
Nr. pagini: 120 pagini
ISBN: 9786062812812
Categorii: Carte nefolosită, Psihologie, Psihologia copilului
Edificarea unei societati depinde de formarea oamenilor care o constituie, de cunostintele pe care si le insuseste, de nivelul de cultura pe care il au, de modul in care au stiut sa-si educe si sa-si modeleze sensibilitatea. In acest proces, instruirea scolara are o functie fundamentala, de unde interesul oricarei societati pentru organizarea unui sistem de invatamant cat mai eficace. In formarea omului modern, scoala reprezinta o treapta hotaratoare, cadrul institutional de baza al pregatirii lui.
Statutul de obiectiv central al scolii trebuie pus in legatura cu puterea lui de formare, cu marile lui capacitati de influentare, pe scurt, prin rolul social deosebit.
Cercetarea este dedicata analizei formarii valorilor si inteligentelor educationale la elevii cu dizabilitati prin metoda teatrului de papusi, a deprinderilor si obisnuintelor de exprimare corecta, clara, nuantata, in scris si oral. In consecinta, tot ceea ce se efectueaza in clasa trebuie sa fie subordonat acestui scop.
Cercetarea isi propune sa utilizeze metoda teatrului de papusi pentru a da finalitate procesului educativ integrativ, urmarindu-se esenta spectacolului ca element intrinsec al perceperii de sine si de autocunoastere.
Lucrarea cuprinde aspecte teoretice privind procesualitatea metodei teatrului de papusi, fundamentele metodei si elementele subordonatoare ale teoriei aplicate.
Se va analiza tematica procesului creativ, marioneta, papusa, grupul tinta, formarea autonomiei pe scena, transformarile suferite in cadrul grupului.
Se va concluziona cu impartasirea experientei, care va reuni toate elementele procesului integrativ alternativ ale metodei propuse, avand ca finalitate spectacolul.
Lucrarea se inscrie in tendinta de schimbare pedagogica, de imbunatatire a practicii educationale, abordand metoda alternativ- integrativa a teatrului de papusi.
Obiectul cercetarii l-a constituit urmarirea procesului de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati, prin marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii si nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare, recurgand la o notatie paralela intre nivelul de inteligenta si rezultatele obtinute pe parcursul anilor de scolarizare.
Scopul investigatiei s-a constituit in stabilirea reperelor pedagogice de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati.
Ipoteza cercetarii a fost nu numai de natura pedagogica tehnica, ci si de natura educativa, experimentala sau pozitiva in ceea ce priveste metodele de lucru si practica, deoarece se urmareste o finalitate dinainte conturata, anume determinarea nivelului de inteligenta inainte si dupa aplicarea metodei teatrului de papusi. Formarea si recuperarea inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati va corespunde demersului educational, daca se va intemeia pe ansamblul principiilor pedagogice si psihopedagogice speciale, pe valentele educative ale teatrului de papusi, pe sistemul de activitati educationale la nivel formal si nonformal si pe marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii sau nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare.
Comandă online Dramaterapia. Metoda alternativ-integrativa a recuperarii elevilor cu cerinte educative speciale scrisă de Daniela Agafiţei, tiparită la editura Universitara în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Dramaterapia. Metoda alternativ-integrativa a recuperarii elevilor cu cerinte educative speciale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Rezilienţa emoţională a copiilor : ghid practic pentru cultivarea rezilienţei emoţionale la copiii şi ad
For You
Juliette Ttofa
9786066396264
160 pagini
An: 2024
Părinţi liniştiţi, copii fericiţi : caiet de lucru cu tine
ZYX Books
Laura Markham, Marta Coso
9786069579053
An: 2024
Abilităţile de comunicare socială în TSA : dincolo de graniţele criteriilor de diagnostic
Presa Universitara Clujeana
Claudia Alina Crişan, Crisan Claudia
9786063718618
354 pagini
An: 2023
Somn usor. Solutii practice pentru copii care adorm fara lacrimi, de la 0 la 5 ani
ZYX Books
Sarah Ockwell-Smith, Teresa Pitman, dr. Jack Newman
9786069572238
320 pagini
An: 2023
Jocul emoţiilor : când emoţiile se joacă cu noi, noi învăţăm să ne jucăm cu ele
Tana
Eugenia Maria, psiholog, psihoterapeut consilier şcolar Eugenia Maria
9786069019535
43 pagini
An: 2023
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Capcanele dependenţei afective : cum să devii un adult echilibrat şi fericit
Philobia
Geneviève Krebs, Ana-Maria Grigoras
9786069707913
184 pagini
An: 2024
Rezilienţa emoţională a copiilor : ghid practic pentru cultivarea rezilienţei emoţionale la copiii şi ad
For You
Juliette Ttofa
9786066396264
160 pagini
An: 2024
Adevăruri şi mituri despre sănătatea mentală
Trei
Hal Arkowitz şi Scott O. Lilienfeld, Scott O. Lilienfeld, Hal Arkowitz, Daniela Andronache
9786064021960
432 pagini
An: 2024
Cum să ai o minte liniştită într-un mediu stresant
Curtea Veche
Chris Bailey, Oana Pascu
9786064415967
368 pagini
An: 2024
Invatam sa numaram. Metode eficiente
Lizuka Educativ
9786306570263
48 pagini
An: 2024
Invatam literele. Exercitii grafice
Lizuka Educativ
9786306570256
48 pagini
An: 2024
Impreuna la gradinita. Povestiri si poezii pentru prescolari zglobii!
Lizuka Educativ
Tatiana Tapalaga
9786306570249
32 pagini
An: 2024
Preadolescentul şi adolescentul cu ADHD : 11-25 de ani,ghid practic pentru părinţi
Lizuka Educativ
Donatella Arcangeli
9786306570232
160 pagini
An: 2024
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024