Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2021

Nr. pagini: 224 pagini

ISBN: 9786062812850

Categorii: Carte nefolosită, Economie, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Cuprins:

CUVANT INAINTE / 5

REZUMAT / 7

SUMMARY / 8

CUPRINS / 9

INTRODUCERE / 11

PARTEA I. INDUSTRIA CULTURALA SI PARTICULARITATILE ACESTEIA – Arta spectacolului / 25

1. MARKETINGUL SERVICIILOR – DELIMITARI TEORETICE / 27
1.1. DEFINITIA MARKETINGULUI – INTRE STIINTA SI ARTA / 27
1.2. MARKETINGUL SERVICIILOR – O PREZENTARE CRONOLOGICA / 29
1.2.1. Istoria marketingului serviciilor / 31
1.2.2. Conceptul de servicii / 40
1.2.3. Caracteristicile serviciilor / 43
1.2.4. Tipologia serviciilor / 52
1.3. MARKETINGUL CULTURAL / 62
1.4. CONCLUZII / 69

2. MARKETINGUL SERVICIILOR CULTURALE / 71
2.1. PREZENTAREA INDUSTRIEI CREATIVE / 71
2.1.1. Pozitionarea industriei culturale in cadrul industriei creative / 72
2.1.2. Economia creativa / 74
2.2. DOMENIUL SERVICIILOR CULTURALE / 77
2.2.1. Industria culturala – servicii, bunuri si economie / 77
2.3. COMPONENTELE SI CLASIFICAREA SERVICIILOR CULTURALE / 81
2.3.1. Sectorul cultural / 83
2.4. PIATA SERVICIILOR CULTURALE / 84
2.4.1. Comertul in sectorul cultural / 85
2.4.2. Industria culturala in Romania / 87
2.4.2.1. Strategia sectoriala in domeniul culturii – Romania / 88
2.5. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII CULTURALE / 90
2.5.1. Marketingul experientei / 93
2.5.2. Implicatiile de marketing in arta spectacolului / 94
2.5.3. Satisfactia consumatorului de servicii culturale / 96
2.5.3.1. Marketingul relational / 98
2.5.4. Fidelizarea consumatorului de servicii culturale / 99
2.5.5. Asteptarile consumatorilor de spectacole – element fundamental pentru intelegerea comportamentului post-cumparare / 102
2.6. ARTA SPECTACOLULUI – ANALIZA / 105
2.6.1. Analiza Uniunea Europeana / 105
2.6.2. Analiza Romania / 106

3. STRATEGII DE MARKETING IN SERVICIILE CULTURALE / 112
3.1. STRATEGIA DE MARKETING / 113
3.1.2. Caracteristicile serviciilor / 114
3.1.3. Mixul de marketing / 116
3.1.4. Marketing cultural, strategie si mix de marketing / 118
3.1.5. Evolutia marketingului cultural / 119
3.1.6. Mixul de marketing in serviciile culturale – arta spectacolului / 119
3.2. POLITICA DE PRODUS / 121
3.3. POLITICA DE PRET / 125
3.4. POLITICA DE DISTRIBUTIE / 127
3.5. POLITICA PROMOVARE / 128
3.6. POLITICA DE PERSONAL / 132

PARTEA A II-A. PREZENTAREA SITUATIEI ACTUALE A SERVICIILOR CULTURALE / 135

4. PIATA DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 137
4.1. PREZENTAREA PIETEI DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 138
4.2. CONCLUZII / 162

5. PREZENTAREA UTILIZARII MIX-ULUI DE MARKETING DE CATRE ENTITATILE CULTURALE – SERVICII TIP SPECTACOL / 165
5.1. PREZENTAREA UTILIZARII MIX-ULUI DE MARKETING / 168
5.2. CONCLUZII / 195

6. PERCEPTIA SI SATISFACTIA CONSUMATORILOR DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 199

7. CONCLUZII SI PROPUNERI / 204

BIBLIOGRAFIE / 213


Comandă online Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale scrisă de Badin L. Andrei , Andrei Bădin, tiparită la editura Universitara în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.