Disponibilitate:  în 10 zile

Preț:  40,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2021

Nr. pagini: 224 pagini

ISBN: 9786062812850

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Carte nefolosită, Economie, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Cuprins:

CUVANT INAINTE / 5

REZUMAT / 7

SUMMARY / 8

CUPRINS / 9

INTRODUCERE / 11

PARTEA I. INDUSTRIA CULTURALA SI PARTICULARITATILE ACESTEIA – Arta spectacolului / 25

1. MARKETINGUL SERVICIILOR – DELIMITARI TEORETICE / 27
1.1. DEFINITIA MARKETINGULUI – INTRE STIINTA SI ARTA / 27
1.2. MARKETINGUL SERVICIILOR – O PREZENTARE CRONOLOGICA / 29
1.2.1. Istoria marketingului serviciilor / 31
1.2.2. Conceptul de servicii / 40
1.2.3. Caracteristicile serviciilor / 43
1.2.4. Tipologia serviciilor / 52
1.3. MARKETINGUL CULTURAL / 62
1.4. CONCLUZII / 69

2. MARKETINGUL SERVICIILOR CULTURALE / 71
2.1. PREZENTAREA INDUSTRIEI CREATIVE / 71
2.1.1. Pozitionarea industriei culturale in cadrul industriei creative / 72
2.1.2. Economia creativa / 74
2.2. DOMENIUL SERVICIILOR CULTURALE / 77
2.2.1. Industria culturala – servicii, bunuri si economie / 77
2.3. COMPONENTELE SI CLASIFICAREA SERVICIILOR CULTURALE / 81
2.3.1. Sectorul cultural / 83
2.4. PIATA SERVICIILOR CULTURALE / 84
2.4.1. Comertul in sectorul cultural / 85
2.4.2. Industria culturala in Romania / 87
2.4.2.1. Strategia sectoriala in domeniul culturii – Romania / 88
2.5. COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE SERVICII CULTURALE / 90
2.5.1. Marketingul experientei / 93
2.5.2. Implicatiile de marketing in arta spectacolului / 94
2.5.3. Satisfactia consumatorului de servicii culturale / 96
2.5.3.1. Marketingul relational / 98
2.5.4. Fidelizarea consumatorului de servicii culturale / 99
2.5.5. Asteptarile consumatorilor de spectacole – element fundamental pentru intelegerea comportamentului post-cumparare / 102
2.6. ARTA SPECTACOLULUI – ANALIZA / 105
2.6.1. Analiza Uniunea Europeana / 105
2.6.2. Analiza Romania / 106

3. STRATEGII DE MARKETING IN SERVICIILE CULTURALE / 112
3.1. STRATEGIA DE MARKETING / 113
3.1.2. Caracteristicile serviciilor / 114
3.1.3. Mixul de marketing / 116
3.1.4. Marketing cultural, strategie si mix de marketing / 118
3.1.5. Evolutia marketingului cultural / 119
3.1.6. Mixul de marketing in serviciile culturale – arta spectacolului / 119
3.2. POLITICA DE PRODUS / 121
3.3. POLITICA DE PRET / 125
3.4. POLITICA DE DISTRIBUTIE / 127
3.5. POLITICA PROMOVARE / 128
3.6. POLITICA DE PERSONAL / 132

PARTEA A II-A. PREZENTAREA SITUATIEI ACTUALE A SERVICIILOR CULTURALE / 135

4. PIATA DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 137
4.1. PREZENTAREA PIETEI DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 138
4.2. CONCLUZII / 162

5. PREZENTAREA UTILIZARII MIX-ULUI DE MARKETING DE CATRE ENTITATILE CULTURALE – SERVICII TIP SPECTACOL / 165
5.1. PREZENTAREA UTILIZARII MIX-ULUI DE MARKETING / 168
5.2. CONCLUZII / 195

6. PERCEPTIA SI SATISFACTIA CONSUMATORILOR DE SPECTACOLE DIN BUCURESTI / 199

7. CONCLUZII SI PROPUNERI / 204

BIBLIOGRAFIE / 213


Comandă online Marketing cultural. Strategii de marketing in serviciile culturale la 40,00 lei scrisă de Badin L. Andrei , Andrei Bădin, tiparită la editura Universitara în anul 2021. Cartea poate fi livrată în circa 10 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.