Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2021

Nr. pagini: 640 pagini

ISBN: 9786069137192

Categorii: Carte nefolosită, Filosofie / Logica

Descriere

Cartea este mai mult decât o carte despre retorică, este „un festival al retoricii” cu „o listă de invitați” foarte eclectică, printre care se regăsesc de la filosofi antici și altețe regale, la vedete MTV și chiar personaje de desene animate. Cartea - scrisă într-un stil foarte vioi și pătrunzător - te va captiva de la început până la sfârșit, convingându-te în final că limbajul este ca un joc: îl folosești inteligent, câștigi, îl folosești cu stângăcie sau nu știi să îl folosești, pierzi.

Citind o veche carte de retorică scrisă de fostul senator american John Quincy Adams, Jay Heinrichs și-a descoperit o adevărată pasiune pentru acest domeniu, ceea ce l-a determinat ulterior să îl studieze în profunzime și să ajungă la concluzia că:

„Retorica înseamnă mai mult decât înaltă oratorie, mai mult decât „folosirea cuvintelor pentru a influența sau a convinge”, după cum spune Webster. Retorica ne învață să discutăm fără să ne enervăm și ne oferă șansa de a exploata o sursă de putere asupra societății despre care nu am știut că există.”

Jay Heinrichs este unul dintre cei mai cunoscuți experți contemporani în materie de limbaj și persuasiune, autorul unui bestseller New York Times și consultant în materie de conflicte și persuasiune. Colegiul din Middlebury l-a numit Profesor de practică în retorică și oratorie. Jay Heinrichs a scris pentru zeci de publicații, precum The New York Times Magazine, Vice și Huffington Post, și a câștigat numeroase premii jurnalistice. A predat arta persuasiunii editorilor de la universitățile de elită din Ivy League, precum și experților de la NASA și Pentagon.

„Mulțumesc că mă convingi” a fost publicată până acum în 14 limbi și se află deja la a 4-a ediție, devenind rapid un bestseller New York Times. „Word Hero” (Eroul cuvintelor) și „Cum să convingi o pisică” sunt alte două titluri de succes ale autorului.


Comandă online Mulţumesc că mă convingi scrisă de Jay Heinrichs, tiparită la editura Act si Politon în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Mulţumesc că mă convingi nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.