Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2021

Nr. pagini: 168 pagini

ISBN: 9786069671191

Categorii: Carte nefolosită, Afaceri / Economie / Bani, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Un ghid introductiv in strategii de marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi

Cartea de față își propune să fie arma secretă a managerilor români atunci când doresc să-și eficientizeze și optimizeze activitățile de marketing ale companiilor pe care le conduc.

S-ar putea să crezi că totul ține de promovare. Și s-ar putea să mai crezi că numai de cea online, iar din câteva clicuri să ai succes. Lucrurile sunt însă nițel mai complicate, iar un business adevărat are nevoie în primul rând de niște piloni gândiți corect. Și atunci începem să vorbim despre marketing.


Comandă online Cu ce se mămâncă de fapt marketingul scrisă de Daniela Şuhanea , Attila Birtha, tiparită la editura Hyperliteratura în anul 2021. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cu ce se mămâncă de fapt marketingul nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.