Disponibilitate:  în stoc

Preț:  34,95 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Colecția: Collegium

Anul apariției: 2022

Nr. pagini: 192 pagini

Tip copertă: brosata

ISBN: 9789734688302

Stare: nefolosita (noua)

Categorii: Carte nefolosită, Psihologie, Psihologie practica / aplicata

Descriere

Concepută în termeni simpli și accesibili, noua ediție, revăzută și adăugită, a Psihologiei comunicării prezintă diferite teorii aplicabile comunicării umane, precum și tehnicile ce decurg din acestea.

Pornind de la ideea că orice comunicare este, înainte de toate, o interacțiune, autorul dezvoltă următoarele teme: factorii generali care intervin în situațiile de comunicare; comunicarea interindividuală, necesitatea unei ascultări atente și modelele circumscrise interviului; abordările experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicării în grup, observarea și dirijarea instruirilor în grup; relațiile dintre comunicare și influență socială: conformismul, inovația, rolul minorităților și al majorităților. Avem în față o carte de inițiere în psihologia socială a comunicării, în cadrul căreia teoria și metodologia sunt strâns legate, garantând astfel o abordare riguroasă a situațiilor de comunicare, ce nu exclude implicațiile practice.


Comandă online Psihologia comunicării Teorii și metodeEdiţia a II-a revăzută şi adăugită la 34,95 lei scrisă de Jean-Claude Abric , Florin Botosineanu, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.