Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: nedisponibil LEI
Autor(i): Mara-Georgia Lixandru
Editura: Tritonic
Anul apariției: 2022
Nr. pagini: 204 pagini
ISBN: 9786067495867
Categorii: Carte nefolosită, Comunicare, Media
Această carte, dedicată formelor de comunicare de marketing specifice în social media, ajută cititorul să înțeleagă importanța pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (și, implicit, competențele specialiștilor în comunicarea de marketing) în construirea unui mod de prezentare care să permită orientarea deciziilor de cumpărare (sau măcar a simpatiilor) și, pe de altă parte, reacțiile publicurilor-țintă, exprimate prin decizii de cumpărare, comentarii, simple „like-uri” și traficul intens. Lucrarea clarifică, simultan, două aspecte: identificarea componentelor brandurilor în mediul online și posibilitatea analizării caracteristicilor identității online a „brandurilor revitalizate”. Contribuția cercetării de față este dublă: pe de o parte, ea deschide o poartă spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective științifice și, pe de altă parte, ea validează eficacitatea euristică a grilei de analiză. Organizată în mod ramificat, cu multiple excursuri în bibliografia de specialitate, bazată pe o documentare solidă, lucrarea de față se impune ca o contribuție incitantă la defrișarea câmpului tematic și conceptual al analizelor consacrate relației dintre brand si re-inventarea tradițiilor, cu aplicare asupra „brandurilor revitalizate”.
Mihai Coman
Acest volum prezintă conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numește, făcând trimitere la literatura de specialitate, „brandurile de tip frumuseți adormite (Dion și Mazzalovo, 2016)”. Această revitalizare este des utilizată în practica publicitară în economiile de piață cu tradiție. La noi, având în vedere trecerea de la sistemul economic și politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capătă cu totul alte conotații care sunt interesant de cercetat. Autoarea reușește să surprindă rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor și propune o metodologie de analiză cu o reală valoare științifică și aplicabilitate practică.
Delia Balaban
Comandă online Frumoasele adormite : revitalizarea brandurilor româneşti cu vechime - în mediul online scrisă de Mara-Georgia Lixandru, tiparită la editura Tritonic în anul 2022. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Frumoasele adormite : revitalizarea brandurilor româneşti cu vechime - în mediul online nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Comunicarea politica. Construirea spectacolului politic, a opiniei publice si a agendei publice
Adenium
Corina Barbaros
9786068622842
184 pagini
An: 2014
Arta de a trai fara stiri
Baroque Books & Arts
Mihai Moroiu, Rolf Dobelli
9786068977560
192 pagini
An: 2019
Fake news, hateri și cyberbullying
Curtea Veche
Mauro Munafò, Marta Pantaleo
9786064409744
128 pagini
An: 2021
Audiovizualul o istorie recentă : (1928-2020)
Tritonic
coord.: Delia Duminică, Delia Duminica
9786067495690
464 pagini
An: 2021
A fost odată la radio : (1928-1938)
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Monica Ghiţă Stoica, Monica Ghita-Stoica
9786061613823
188 pagini
An: 2023
Strategii de construire a identităţii europene în discursul diplomatic românesc
Universităţii din Bucureşti - Bucharest University Press
Corina Popa
9786061614080
242 pagini
An: 2023
Comunicarea politica. Construirea spectacolului politic, a opiniei publice si a agendei publice
Adenium
Corina Barbaros
9786068622842
184 pagini
An: 2014
Ipostaze ale discursului repetat in presa romaneasca si italiana
Lumen
Harieta Topoliceanu
9789731663371
276 pagini
An: 2012
Arta de a trai fara stiri
Baroque Books & Arts
Mihai Moroiu, Rolf Dobelli
9786068977560
192 pagini
An: 2019
Opinii sportive
Sport-Turism
Ovidiu Slavu
9786069415078
134 pagini
An: 2024
Lupta cu demonii
Eikon
Stefan Zweig
9786064911308
308 pagini
An: 2024
Despre memorie - Studii originale de psihologie pedagogică
Aius
Stefan Velovan
9786060921691
106 pagini
An: 2024
Matematica si explorarea mediului. Versiune in limba maghiara. Caiet de lucru pentru clasa I
CD Press
Nicoleta Ciobanu, Iliana Dumitrescu, Alina Carmen Birta
9786065283251
88 pagini
Orizontul Trei : roman
Integral
Alexander Hausvater
9786069927328
200 pagini
An: 2024