Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  nedisponibil LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Anul apariției: 2022

Nr. pagini: 257 pagini

ISBN: 9786062615215

Categorii: Carte nefolosită, Afaceri / Economie / Bani, Marketing / Publicitate / Vanzari

Descriere

Alexandru-Mircea Nedelea

Este conf. univ.dr. la Univ. Ștefan cel Mare din Suceava, Facultatea de Economie, Administrație și Afaceri unde predă cursuri de Marketing, Marketing în turism, Tehnici promoționale, Protocol și relații publice, Diplomație economică. A obținut Diploma de doctor în Marketing la Univ. Babeș-Bolyai Cluj-Napoca (2003). A publicat peste 40 de cărți în România și străinătate dintre care amintim: Peace Marketing, Strategies for Promoting Sustainable Hospitality and Tourism Services, Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity, Strategic Tools and Methods for Promoting Hospitality and Tourism Services, Comparative Tourism Marketing Case Studies, Tourism Marketing, Ghid practic de marketing, Brand și branding, China. Diplomație și cultură, Marketing în turism. Teorie și practică, Marketing personal, Tehnici promoționale, Politici de marketing în afaceri, Turism. Concepte şi experienţe și peste 100 de articole științifice. Coordonează organizații precum Centrul de Marketing (www.centruldemarketing.ro), Centrul de informare și marketing turistic Bucovina (www.tourisminbucovina.ro), Centrul de Studii Asiatice (www.romania-china.ro)


Comandă online Marketing : chestionare, sondaje de opinie, studii de piaţă şi teste-grilă scrisă de Alexandru-Mircea Nedelea , Alexandru Mircea Nedelea, tiparită la editura Pro Universitaria în anul 2022. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing : chestionare, sondaje de opinie, studii de piaţă şi teste-grilă nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.