
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,00 LEI
Autor(i): Emanuel Odobescu
Editura: Sigma
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 204 pagini
ISBN: 9789736493478
Categorii: Învățamânt - Educație
Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public.
Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale elementelor componente ale mixului de marketing bancar: produs, pret, promovare, distributie.
Comandă online Marketingul bancar modern la 25,00 lei scrisă de Emanuel Odobescu, tiparită la editura Sigma în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul bancar modern nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Calcul Differentiel et Integral, Tome I (Piskounov)
MIR
517 pagini
An: 1970
Principes theoriques des systemes asservis optimaux (Feldbaum)
MIR
A. Feldbaum
444 pagini
An: 1973
Notiuni si tehnici de matematica discreta (Stanasila)
Stiintifica si Enciclopedica
Octavian Stanasila
205 pagini
An: 1985
Lecturi literare pentru ciclul primar. Indrumator metodic pentru invatatori, parinti si elevi
Gheorghe Alexandru
Gheorghe Alexandrescu
216 pagini
An: 1995
Capitole speciale de algebra moderna (D. Ion, C. Nita, S. Buzeteanu)
Universitatea din Bucuresti
Ion D. Ion, CONSTANTIN NITA, Serban Buzeteanu
242 pagini
An: 1984