Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,00 LEI
Autor(i): Emanuel Odobescu
Editura: Sigma
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 204 pagini
ISBN: 9789736493478
Categorii: Învățamânt - Educație
Lucrarea isi propune sa puncteze principalele evolutii ale sistemului bancar romanesc, in contextul dezvoltarilor internationale, iar pe de alta parte sa fotografieze in cele mai mici detalii anatomia produselor bancare si a interactiunii acestora cu piata, cu marele public.
Ofera o incadrare complexa a marketingului modern in managementul strategic bancar, cuprinzand si fotografii detaliate ale elementelor componente ale mixului de marketing bancar: produs, pret, promovare, distributie.
Comandă online Marketingul bancar modern la 25,00 lei scrisă de Emanuel Odobescu, tiparită la editura Sigma în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketingul bancar modern nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Sociologie. Manual pentru clasa a X-a
Didactica si Pedagogica
Virgiliu Constantinescu
144 pagini
An: 1991
Limba si Literatura Romana - Ghid complet pentru evaluarea nationala 2017, Clasa a VIII-a
Delfin
Adrian Nicolae Romonţi
470 pagini
An: 2017
Chimie - Curs si lucrari practice pentru Facultatea de Electrotehnica
Reprografia Universitatii din Craiova
Al. Popescu
206 pagini
An: 1991
O noua teorie asupra fenomenului acido-bazic si reactivitatii chimice, Volumul I
Sitech
Ioan Burnea
231 pagini
An: 1994
Fizica si chimia polimerilor, Volumul al II-lea - Polimerizarea radicala
Institutul Politehnic Bucuresti
Nicolae Cobianu, D. S. Vasilescu
427 pagini
An: 1979