Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  9,80 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Clasa a XII-a

Anul apariției: 2004

Nr. pagini: 112 pagini

Categorii: Învățamânt - Educație, Clasa a XII-a, Manuale scolare

Descriere

Manualul se adreseaza elevilor de la liceele tehnologice, profilul Servicii, specializarea economic si administrativ. Tematica lucrarii, marketing-mix-ul si politicile acestuia (politica de produs, politica de pret, politica de distributie si politica promotionala), permite o intelegere mai buna a sistemului de functionare a intreprinderilor moderne, a mecanismului raportarii sale permanente la exigentele mediului social-economic, in care acestea activeaza.


Comandă online Marketing (Clasa a XII-a) la 9,80 lei scrisă de Nicolae Al. Pop, tiparită la editura Didactica si Pedagogica face parte din colecția Clasa a XII-a. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing (Clasa a XII-a) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.