Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  39,00 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i): ,

Editura:

Colecția: Cursuri universitare

Anul apariției: 2004

Nr. pagini: 245 pagini

ISBN: 9789737111852

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Daca in Statele Unite sau in Europa occidentala teoria si practica publicitatii au fost institutionalizate de mult, sub forma modulelor curiculare sau chiar a facultatilor dedicate exclusiv studiului acestui domeniu la nivel universitar si postuniversitar, la noi abia acum se cristalizeaza cursurile de acest gen, in primul rind datorita nevoii de a furniza industriei autohtone oameni care sa intre in agentii nu numai cu pasiune si entuziasm, ci si cu un bagaj de cunostinte sistematice care sa le permita sa parcurga mult mai rapid etapele uceniciei.
Introducere in publicitate este primul manual universitar din Romania care trateaza publicitatea dintr-o perspectiva concreta, pragmatica si profesionala, punind accent pe descrierea domeniului ca industrie si ca meserie. Autorii au realizat acest curs cu intentia de a le oferi celor interesati de advertising si de domeniile conexe informatii teoretice de baza despre principalele zone de activitate specifice publicitatii. Cursul vine pe un teren acoperit inca intr-o masura mult prea mica de traduceri izolate si, cu atat mai putin, de lucrari pornite din experienta practicienilor romani.


Comandă online Introducere in publicitate la 39,00 lei scrisă de Dan Petre , Mihaela Nicola, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Cursuri universitare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Introducere in publicitate nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.