Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  13,63 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Business Club

Anul apariției: 2002

Nr. pagini: 272 pagini

ISBN: 9735695022

Categorii: Marketing / Publicitate, Economie

Descriere

Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa în practica urmându-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu înteleg acest lucru si daca nu modifica atât perceptia, cât si esenta a ceea ce întreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa îsi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri.Este posibil ca descrierea facuta marketingului în aceasta carte sa nu fie tocmai metoda pentru care marketer-ul sa opteze, pentru ca este o metoda noua si diferita de vechiul tip de marketing. Marketingul, asa cum îl stim noi, a murit. Cel putin, acesta este lucrul pe care îl afirma cu tarie Sergio Zyman, autorul cartii si fost director al campaniilor de promovare a produselor Coca-Cola.În esenta, mesajul acestei carti este acela ca marketerii au uitat si trebuie sa-si aminteasca cât de curând ca marketingul se refera la vânzarea produselor. El nu îsi propune crearea unei imagini. Marketingul nu urmareste nici crearea de clipuri câstigatoare de premii, ci se ocupa cu programe si campanii de promovare, cu publicitatea si cu un milion de alte lucruri care-i conving pe oameni ca ar trebui sa cumpere produsul respectiv.Sfârsitul Marketingului se bazeaza pe experienta deosebita a lui Sergio Zyman: este sinteza a zeci de ani de asimilare, concentrata în câteva strategii, tactici si procese, multe dintre ele chiar spectaculoase.


Comandă online Sfarsitul Marketingului la 13,63 lei scrisă de Sergio Zyman, tiparită la editura Nemira face parte din colecția Business Club. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sfarsitul Marketingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.