Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,63 LEI
Autor(i): Sergio Zyman
Editura: Nemira
Colecția: Business Club
Anul apariției: 2002
Nr. pagini: 272 pagini
ISBN: 9735695022
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa în practica urmându-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu înteleg acest lucru si daca nu modifica atât perceptia, cât si esenta a ceea ce întreprind, atunci nu numai ca vor ajunge sa îsi piarda slujba, dar si companiile pentru care lucreaza vor iesi rapid din afaceri.Este posibil ca descrierea facuta marketingului în aceasta carte sa nu fie tocmai metoda pentru care marketer-ul sa opteze, pentru ca este o metoda noua si diferita de vechiul tip de marketing. Marketingul, asa cum îl stim noi, a murit. Cel putin, acesta este lucrul pe care îl afirma cu tarie Sergio Zyman, autorul cartii si fost director al campaniilor de promovare a produselor Coca-Cola.În esenta, mesajul acestei carti este acela ca marketerii au uitat si trebuie sa-si aminteasca cât de curând ca marketingul se refera la vânzarea produselor. El nu îsi propune crearea unei imagini. Marketingul nu urmareste nici crearea de clipuri câstigatoare de premii, ci se ocupa cu programe si campanii de promovare, cu publicitatea si cu un milion de alte lucruri care-i conving pe oameni ca ar trebui sa cumpere produsul respectiv.Sfârsitul Marketingului se bazeaza pe experienta deosebita a lui Sergio Zyman: este sinteza a zeci de ani de asimilare, concentrata în câteva strategii, tactici si procese, multe dintre ele chiar spectaculoase.
Comandă online Sfarsitul Marketingului la 13,63 lei scrisă de Sergio Zyman, tiparită la editura Nemira face parte din colecția Business Club. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sfarsitul Marketingului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Marketing structurat pentru comercializarea produselor IMM-urilor pe piata Uniunii Europene
AHK
Dirk Rutze
252 pagini
Economie politica, Volumul I
Fundatiei Romania de Maine
Constantin Enache
328 pagini
An: 2009
Ghid de investitii personale, Editia a II-a
kmarket
Eugen Voicu
238 pagini
An: 2005
Noi modele statistice in studiul durabilitatii produselor
Academiei Republicii Socialiste Romania
Viorel Gh. Voda
156 pagini
An: 1980
Fundamentele contabilitatii institutiilor publice
Sitech
Cristina Otilia Constantin
244 pagini
An: 2021
Managementul administratiei publice - curs universitar -
Sitech
Stoica Ion
212 pagini
An: 2010