![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 16,50 LEI
Autor(i): Carmen Ionescu
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2003
Nr. pagini: 201 pagini
Categorii: Comunicare
Ce sunt agentiile de presa? Care este locul lor în istoria presei românesti? Cine sunt jurnalistii de agentii? Iata doar câteva întrebari carora am dorit sa le raspundem în paginile acestei lucrari. Caderea Zidului Berlinului si naruirea statelor comuniste din Europa Centrala si de Est au provocat transformari uriase ale pietei mass-media din regiune. Nasterea si ascensiunea marilor uzine ale informatiei, care sunt agentiile de presa, în particular cele românesti, sunt un tentant obiect de sudiu. Viziunea a fost una din interior, autoarea acestui studiu numarându-se printre jurnalistii de la Rador, agentia de presa a Societatii Române de Radiodifuziune.
Comandă online Agentiile de presa din Romania 1889 pana astazi la 16,50 lei scrisă de Carmen Ionescu, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Agentiile de presa din Romania 1889 pana astazi nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Tritonic
9786068320809
192 pagini
An: 2012
Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786066620284
200 pagini
An: 2012
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Palatizarea dentalelor in limba romana
Facla
Victor Iancu
148 pagini
An: 1975