Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,00 LEI
In general, abordarile din perspectiva sociologica a unor probleme specifice interne ale "tranzitiei sociale" - desi termenul este "neclar", deschis la interpretari - din ultimii doisprezece ani in Romania sunt centrate pe o perspectiva de factura "macro-sociala". Elementele distinctive ale acestor abordari pot fi rezumate succint astfel:
1. Axarea analizei pe o serie de concepte care desemneaza "acte sociale totale", asa cum sunt acestea stipulate prin perspectivele academice dominante actual: "Increderea", "Optimismul", "Migratia", "Votul", "Saracia" etc.
2. Formalizarea - "Tipizarea" si "Clasificarea", relatii sociale ca obiective ultime, fundamentale ale cercetarilor realizate.
Comandă online Mass media din Romania - o lectura sociologica la 25,00 lei scrisă de Valentina Marinescu, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Mass media din Romania - o lectura sociologica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Journalism in times of major changes. Critical perspectives
Tritonic
Raluca Petre
9786066620260
192 pagini
An: 2012
Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Tritonic
9786068320809
192 pagini
An: 2012
Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786066620284
200 pagini
An: 2012
Romanii. Tipologie si mentalitati
Humanitas
Claude Karnoouh
260 pagini
An: 1994
Politici de sanatate in cadrul Uniunii Europene (Eugen Blaga)
Universitatea din Bucuresti
Eugen Blaga
71 pagini
An: 2005
Creativity and language in social sciences
Sitech
Xenia Negrea
282 pagini
An: 2017
Buletin stiintific de informare si documentare in domeniul situatiilor de urgenta. Anul 1 / nr. 2
Sitech
Gabriela Serbanoiu
236 pagini
An: 2020
Recent trends in social sciences
Sitech
140 pagini
An: 2021