![365mag.ro](https://www.365mag.ro/365mag.ro/img/logo_365mag_nobg.png)
Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 16,50 LEI
Autor(i): JEAN-JACQUES BOUTAUD
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 140 pagini
ISBN: 9789737330406
Categorii: Psihologie, Comunicare
Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare.
Atentia ni se indreapta mai intai asupra modului in care s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare.
Partea a doua a lucrarii este centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare.
Ultime doua parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, in cadrul acestor noi directii, mai laes privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor).
Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, altfel spus, estezia, estetica si etica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.
Jean-Jacques Boutaud este profesor (Stiintele Informarii si Comunicarii) la Université de Bourgogne (Dijon). Coordoneaza activitatea LIMSIC (Laboratoire sur l�'Image, les Médiations et le Sensible en Infomation - Communication). A publicat anul trecut lucrarile L�'imaginaire de la table (Paris, L�'Harmattan) si Sémio-anthropologie du sensible (impreuna cu Pascal Lardellier, Bruxelles, Degrés, nr. 113). Este si autorul volumului Sémiotique et communication (Paris, L�'Harmattan, 1998).
Comandă online Comunicare, semiotica si semne publicitare - Teorii, modele si aplicatii la 16,50 lei scrisă de JEAN-JACQUES BOUTAUD, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicare, semiotica si semne publicitare - Teorii, modele si aplicatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Social Europe and the Media: discourses, perceptions, mentalities
Tritonic
9786068320809
192 pagini
An: 2012
Comunicarea radiofonica. Provocarile prezentului
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786066620284
200 pagini
An: 2012
Mintea linistita si senina. Viziunea iluminarii in invataturile Dzochen (Mareata perfectiune)
Herald
Sanctitatea Sa Dalai Lama
410 pagini
An: 2013
Psihologia educatiei pe tot parcursul vietii
For You
Elena Anghel Stănilă
294 pagini
An: 2017
Arta de a reusi in viata
Garamond
Dale Carnegie
206 pagini
An: 1992
Invatarea eficienta si rapida
Ceres
Pavel Muresan
276 pagini
An: 1990
Psihologia interculturala. Im pactul determinarilor culturale asupra fenomenelor psihosociale
Universităţii de Vest
282 pagini
An: 2006
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003
Dynamic Adaptive Hypermedia Systems For E-Learning
Sitech
Elvira Popescu
9786061160853
231 pagini
An: 2017
Palatizarea dentalelor in limba romana
Facla
Victor Iancu
148 pagini
An: 1975