Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  16,50 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

Autor(i):

Editura:

Colecția: Comunicare/Media

Anul apariției: 2005

Nr. pagini: 140 pagini

ISBN: 9789737330406

Categorii: Psihologie, Comunicare

Descriere

Aceasta lucrare reprezinta atat o sinteza, cat si o ilustrare a propunerilor teoretice care incearca sa explice legaturile dintre semiotica si comunicare.
Atentia ni se indreapta mai intai asupra modului in care s-au putut construi si consolida relatiile dintre semn si semnificatie de-a lungul modelelor si generatiilor semiotice in comunicare.
Partea a doua a lucrarii este centrata asupra comunicarii publicitare, care constituie, incepand cu actul inaugural al lui Barthes, o paradigma dominanta si un tropism al cercetarii semiotice din comunicare.
Ultime doua parti reprezinta o ilustrare a acestei perspective teoretice, in cadrul acestor noi directii, mai laes privind comunicarea senzoriala (spatiul figurativ al gustului si imaginea olfactiva a parfumurilor).
Prin prisma comunicarii, semiotica devine o antropologie care articuleaza sensul, forma si relatia, altfel spus, estezia, estetica si etica, in schimbul permanent dintre semne pe scena sociala.
Jean-Jacques Boutaud este profesor (Stiintele Informarii si Comunicarii) la Université de Bourgogne (Dijon). Coordoneaza activitatea LIMSIC (Laboratoire sur l�'Image, les Médiations et le Sensible en Infomation - Communication). A publicat anul trecut lucrarile L�'imaginaire de la table (Paris, L�'Harmattan) si Sémio-anthropologie du sensible (impreuna cu Pascal Lardellier, Bruxelles, Degrés, nr. 113). Este si autorul volumului Sémiotique et communication (Paris, L�'Harmattan, 1998).


Comandă online Comunicare, semiotica si semne publicitare - Teorii, modele si aplicatii la 16,50 lei scrisă de JEAN-JACQUES BOUTAUD, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Comunicare, semiotica si semne publicitare - Teorii, modele si aplicatii nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.